[OH] Onterechte sluiting van topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
In deze Topic:

[topic=339678/1/100]

Beweerd LopeZ (OH mod) dat de topic oud is (dat klopt enigzins, maar nog steeds een vaak voorkomend probleem).

Verder zegt hij dat de topic in AV hoort, maar daar kon ik niets aan doen aangezien de topicstarter (was ik nl. niet) deze in OH heeft gepost.

En verder zegt dat Voice-Chat niet met onboard sound kan (kan wel degelijk, want dit heb ik al heel vaak gedaan).

Tevens wil ik dat de topic heropend wordt en dat er mensen zijn die mij (en vele anderen met hetzelfde probleem) kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:52

LopeZ

Too much is never enough

Move SM -> LA
[search=2 geluidskaarten]
Jij kan wel degelijk iets doen aan het feit dat dit topic in OH staat, gewoon een nieuwe maken in AV en dat ouwe topic met rust laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er staan natuurlijk genoeg oude topics in andere fora dan waar ze momenteel horen, vroeger waren er een stuk minder fora dan momenteel en werd er veel minder streng gemodereerd.

Verder is het topic momenteel ook wat searchwerk. Mits je d'r toch een topic over wilt openen zou ik eerst overleggen met een A&V mod., aangezien hij voor het zelfde geld dan ook op slot gaat met als reden dat het m.b.v. de search te vinden is.