Gore; speelbaarheid hervonden

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
heyaaa de Gore FINAL demo is uit en ik vind eigenlijk alle shooters maar bout tegenwoordig, maar dees is echt gewoon een SiN revisited (als mensen zich SiN nog herinneren ;)), de speebaarheid en enorme arcade fun van die game is gewoon fantastisch, ik zou zeggen probeer hem! ander punt waarom ik em zo goed vind is omdat ik ELKE keer dat ik een d3d game speel ik merk dat alles zo hakkelig en traag als een verschrompelde tepel gaat, maar deze engine is gewoon heeeeerlijk soepel en ook nog eens heel mooi en word aangedreven door opengl, nu ik het daar toch over heb waarom gebruiken developers toch altijd d3d? want ik denk nu bij mezelf van hmm mijn hardware is helemaal niet zo ouderwets, als je er nog zoveel mooie dingen uit kan toveren als bijvoorbeeld gore, waarom dan upgraden?? maar omdat iedereen d3d gebruikt (spellenmakers) tegenwoordig ben ik wel genoodzaakt om minstens een GF4TI aan te schaffen :'( opengl levert zoveel meer speelbaarheid op, de framerate is zoooooooooooveel hoger en het kleurenpalet gewoon veel fantastischer om te aanschouwen, ik dacht serieus dat ik even een geforce3 bezitte maar nee Gore draait gewoon fantastisch op me simpele GF2TI, ieeeeeeeedereen moet dit gewoon proberen, er zitten een paar singleplayer campains in en je kan ook multiplayeren (gamespy hoef je daarvoor niet te installeren als ie er om vraagt tijdens installatie kan ook zonder)

jaaa ik ruik de goede oude SiN sfeer en speelbaarheid!
http://garnaaldemo.planetinternet.be/goredemofinalsetup.exe

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Hey bedankt voor de tip!

kzal vanavond eens kijken of het wat is

Verwijderd

SiN schopte inderdaad kont. Zal als ik thuis kom deze demo eens gaan bekijken dan :)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb em al gespeeld
En hij is cooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Echt vet

Niet de Final demo dan

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:55
let's give it a go....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zal het eens proberen. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

weet je wat je in Gore hebt wat je in andere Fpsen niet hebt?

benen.. ik zit daar al zo lang op te wachten :D.. ik ergerde me er verschrikkelijk aan, dat je in fpsen je benen niet kan zien.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op maandag 24 juni 2002 16:55 schreef Nosfer@tu het volgende:
weet je wat je in Gore hebt wat je in andere Fpsen niet hebt?

benen.. ik zit daar al zo lang op te wachten :D.. ik ergerde me er verschrikkelijk aan, dat je in fpsen je benen niet kan zien.
Bij Tribes 2 kon 't ook. ;)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:47

Basszje

Reisvaap!]

Ik moet zeggen dat ik public demo 2 heb gespeeld en er eigenlijk he-le-maal niets aan vond.

Slecht belicht, rare kleuren etc.
Post anders ff een paar screenshots hoe het nu is :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op maandag 24 juni 2002 17:01 schreef wacko het volgende:

[..]

Bij Tribes 2 kon 't ook. ;)
don't forget Operation Flashpoint

tampert, kriminalpolizei

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 17:53
De eerste demo die ik speelde van Gore vond ik maar brak hoor.
Maar misschien check ik deze demo van de week nog wel een keer :)

The devil is in the details.

Verwijderd

vet, lijkt op sin en sin ownd :P

Verwijderd

De gasten van de PC Zone waren niet zo lovend over deze game. Ze kraakte Gore in hun review best wel af. Maar aangezien jullie reactie's ga ik het ook ff proberen :)

Maareh, gebruikt de game nou een soort serious sam engine? Want de graphics van de screens lijken heel erg op die van Serious Sam. Als dat zo zou zijn dan ben ik blij, want dan trekt me comp. het een beetje :7

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik vond de final maar een goedkoop prutspel :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zo zeg, dat dat spel nog uitkomt :D. De eerste keer dat ik wat over Gore gelezen heb is uhm (snel denken) in 1997 oid geweest?

Vanavond thuis eens checken.

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
hij is echt vet :D

het geeft je inderdaad een soort sin speelgevoel, lekker knallen zonder extra onzin erbij... heerlijk arcade zeg maar :)

Verwijderd

Arcade rulez! Jammer dat er niet meer spellen zoals dit uitkomen. Andere arcade spellen waren ook gaaf, zoals Area 51, dat soort arcade games waren phat :o

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb de final ook ff gespeeld, maar ik was zeker niet weg van de controls. Je kan gene kleine stappen doen, strafen gaat gewoon NIET lekker etc. Misshien ligt het aan mij ofzow, maar ik ben er niet weg van...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
volgens mij gebruikt men vandaag de dag de search niet meer :X

[topic=514861/1/25]

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 24 juni 2002 19:54 schreef Crash-Override het volgende:
volgens mij gebruikt men vandaag de dag de search niet meer :X

[topic=514861/1/25]
aaaaaaahhhh nee wat een ramp :'(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op maandag 24 juni 2002 20:03 schreef kNarf het volgende:

[..]

aaaaaaahhhh nee wat een ramp :'(
lullig voor je :P hehehe
nee, in het vervolg eerst ff op de search button rammen ;)

Verwijderd

Ik vergeef het je ;)
Wie kicked het andere topic?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.