Toon posts:

philips 8504 review gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik sta op het punt om deze breedbeeldtv te kopen. ik heb me gek gezocht naar ervaringen met deze tv. Is er hier iemand die deze kast heeft i.c.m. een dvd speler ?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Nee, ik heb wel de 32PW9503/12, en ik ben daar erg tevreden over. Maar ja, of jij daar veel aan hebt betwijfel ik, je moet tv's gewoon naast elkaar zien, da's echt het beste.

Jag

Verwijderd

Topicstarter
mee eens, maar er zit een behoorlijk prijsverschil tussen deze modellen. ik kan die 8504 (licht beschadigd) voor 999,- op de kop tikken. Ik zie trouwens op de website van philips dat de 32pw9505 dezelfde beeldbuis heeft als die 8504. Wat ik wil weten is : gebruik je de tv voor dvd en zo ja worden die scherp afgebeeld ? Ik hoor ook zo'n verhaal van strepen die je even blijft zien bv bij tennis. heb je daar last van of is dit nauwelijks merkbaar ? bedankt

• Jag

Jag

Dat zal niet makkelijk zijn om die te vinden. Je kan natuurlijk wel gewoon in de winkel gaan kijken naar die tv (als ze 'm nog verkopen).
Ik heb die tv trouwens nieuw gekocht via mijn oom die voor Philips werkt, met 40% korting (speciale personeelswinkel waar alleen een gedeelte van het Philips personeel mag kopen).

Jag

• Jag

Jag

Vroeger hadden tv's (ik geloof dat het aan de digital scan lag) inderdaad last van strepen bij snel bewegende objecten, toen heeft Philips "natural motion" in het leven geroepen. Of het helpt weet ik niet, mijn tv heeft het niet eens, maar ik heb in ieder geval geen last van het probleem.
Ik heb helaas nog geen DVD speler, ik concentreer me namelijk vooral op 2-kanaals audio en niet zozeer op HT (home theatre). En zonder DD vind ik een DVD speler niet de moeite zolang je er niet mee kan opnemen. Alhoewel DVD's wel vaak in breedbeeld zijn, en dat kan je van VHS niet zeggen!

Jag

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt. dat van die strepen leek me al meer een verkooppraatje. als ik jou was zou ik wel een dvd (rom) speler aanschaffen het geeft echt een superbeeld.
Pagina: 1