Licq ellende

Pagina: 1
Acties:

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Man man man, waar is de tijd dat Licq nog gewoon *werkte*. Ik ben nu dus al een hele tijd bezig die shit fatsoenlijk aan de gang te krijgen.

Ik heb licq snapshot van 2406 gepakt. Is verder goed gecompiled. Ik zit achter een NAT box met firewall, waarop ik poort 5190 open gegooid heb en een aantal poorten geforward heb naar mn workstation voor direct connections.

Connecten gaat goed, ik kom volgens de client online en hij download mn contact list van de server. Alles werkt tot zover, echter zien andere mensen mij niet online. Ik kan ze wel berichten sturen en zij mij ook, maar ik blijf offline status houden bij anderen.

Iemand een idee?

Verwijderd

sta je soms op invisible?

Verwijderd

In de versie van een week eerder doet ie nog niks met data op een server. Zal wel nieuw zijn en wellicht daardoor nog niet echt productierijp (lees buggy).

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nee ik sta niet op invisible, zo ver was ik zelf ook al :P

Maar ik moet toch gewoon online en zichtbaar kunnen zijn voor iedereen?

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:04

Heidistein

Blah

Daar is op de devel lijst van licq ook een draadje geweestr, zover ik weet werkt het nu ineens weer, vaag vaag, maar iedereen stond voor een raadsel...

edit:
ik zit op een nat, alleen forward ik niet eens een poort, maar heb je *toevallig* squid aanstaan? dan ga je door squid ;-)

Maybee we are alone... After all.