Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
zegt ie alleen piep, of geeft ie meerdere beeps
probeer et bios te resetten (dit is et vast niet, maar kan geen kwaad)
probeer et bios te resetten (dit is et vast niet, maar kan geen kwaad)
Haal alles eruit tot er alleen maar overblijft:
CPU, mem, mobo, vidkaart.
Dan gewoon 1 voor 1 wisselen met andere CPU's, mems, mobos en vidkaarten. Dat vind je vanzelf het probleem.
CPU, mem, mobo, vidkaart.
Dan gewoon 1 voor 1 wisselen met andere CPU's, mems, mobos en vidkaarten. Dat vind je vanzelf het probleem.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
denk eerder dat je vidkaart stuk is...
bij mij piept ie niet als de processor stuk is (eruit is) dan doet ie helemaal niet!
* The System system-
bij mij piept ie niet als de processor stuk is (eruit is) dan doet ie helemaal niet!
* The System system-
nee het is gewoon piep net als bij het opstarten van een "gewone" computer maar dan hoort ie verder te gaan maar bij mij dus niet.
en hoe wil ik me bios reseten? gewoon dat baterijtje eruit halen? (als die niet leeg is naar 3 jaar)
en hoe wil ik me bios reseten? gewoon dat baterijtje eruit halen? (als die niet leeg is naar 3 jaar)
denk dat het me video kaart is maar die zit on board
en want me monitor geeft aan dat ie geen signaal geeft. en bij het opstarten gaat ie ook ff me hd laden die hoor ik even ratelen. en hij reageert ook nog op CNTR ALT DEL
Plaats er dan een oude S3 Trio vid kaart in. Waarschijnlijk kun je op je mobo instellen of hij de onboard video of een pci slot gebruikt voor video. En in de handleiding van je mobo staat vast ook wel hoe je je BIOS moet resetten. Waarschijnlijk moet dat ook met een jumper!
uuh sorry maar het is wel makkelijk als je je monitor het contrast en brightnes hoog zeg ipv helemaal uit
haal je daarvoor alles uit je pc?
TNX voor jullie "goeie" ideen hahahah
how want to beat me??
TNX voor jullie "goeie" ideen hahahah
how want to beat me??
LOL, maja goed dat je daar zelf aan hebt gedacht
Verwijderd
ik heb ook een keer een p166 kapot gehad. hij piept wel maar de monitor geeft geen beeld (gaat ook niet aan)
Heb nu een p120 en alles werkt weer perfect.
Bekijk het zo: je heb een processor minder, maar een kewle sleutlehanger erbij
Heb nu een p120 en alles werkt weer perfect.
Bekijk het zo: je heb een processor minder, maar een kewle sleutlehanger erbij
het kan ook aan je geheugen liggen.. zonder geheugen zegt ie ook alleen maar piep en doet ie verder nix.. (ook geen beeld)
Verwijderd
als die je cpu niet ziet peipt je comp niej eens.....dan gebeurt er gewoon NIKS
hij piept alleen bij het missen van een HD,RAM e.d
maar niej bij je cpu dus daar is niks mis mee..
maartoch...ik denk dat je beter nu alvast een Begravenisje kan regelen voor je cpu
hij piept alleen bij het missen van een HD,RAM e.d
maar niej bij je cpu dus daar is niks mis mee..
maartoch...ik denk dat je beter nu alvast een Begravenisje kan regelen voor je cpu
Hij zegt toch dat het aan zijn monitor lag? Hij had alle brightness en contrast op nul staan.
Pagina: 1