Toon posts:

[WC] Eerste testrun dik succes :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel draait hij nog buiten m'n case , maar het is een dik succes naar mijn mening . 7°C idle eraf tov luchtcooling en nog eens 80Mhz meer eruit gekregen .tsjek m'n specs maar voor het systeem .
Alleen maakt de Panaflo op 12V best wat herrie , maar ik moet nog een potmeter gaan halen .

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 15:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Momenteel draait hij nog buiten m'n case , maar het is een dik succes naar mijn mening . 7°C idle eraf tov luchtcooling en nog eens 80Mhz meer eruit gekregen .tsjek m'n specs maar voor het systeem .
Alleen maakt de Panaflo op 12V best wat herrie , maar ik moet nog een potmeter gaan halen .
Hoezo potmeter? Je kan hem op 7 of 5 volt laten draaien, heerlijk stil :)

Verwijderd

Topicstarter
5V bolt ie niet meer goed , kga een schakelaartje voor 7V-12V halen gewoon . 7V is heerlijk stil idd en scheelt maar 1-2°C

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 12:51
Maar 7 graden er af? Dat valt mij eerlijk gezegd wat tegen. Nou ja, als de koeling straks stiller is dan de luchtkoeling die je eerst had, dan ga je er wel op vooruit.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45

Epsilon

Op maandag 24 juni 2002 16:15 schreef koffercomputer het volgende:
Maar 7 graden er af? Dat valt mij eerlijk gezegd wat tegen. Nou ja, als de koeling straks stiller is dan de luchtkoeling die je eerst had, dan ga je er wel op vooruit.
WC is niet zo heel erg 1337 kwa temperaturen betreft hoor. Maar het is wel lekker stil, en je kan er later nog een pelt onder zetten voor als je echt wil oc-en

Verwijderd

Wat voor temps haal je dan nu met je WC? en welk blokje heb je (commercieel / home-made), CPU?.. graag wat meer info!

Verwijderd

Topicstarter
Tis een CPUFX Z4 waterblok , temps vallen erg goed mee , tzijn geen MAZE 3 temps maar dit is dan ook geen blok van 80€

En tegenvallen ? Naar mijn mening niet hoor , 7-8°C eraf , een pak stiller en dan nog eens 100Mhz meer eruit
Pagina: 1