Als ik een mp3 speler koop en ik wil een aantal liedjes erop zetten, hoeveel liedjes passen er dan op die 64 mb? Ik had van een vriend gehoord dat je de liedjes ook kan zippen enzo.
Dat ligt aan de kwaliteit van je mp3tjes.
En zippen heeft geen zin. MP3 is al gecomprimeerd.
En zippen heeft geen zin. MP3 is al gecomprimeerd.
Money for nothin' and your chicks for free
Wat een vraag zeg.. Niveau daalt weer lekker..
De grootte van een mp3 hangt af van kwaliteit en lengte.. Is dus zo niks over te zeggen.. Stel je neemt een liedje van 3 minuten met 128kbps zal die ongeveer 3 mb groot zijn.. Dan passen er dus rond de 20 op.. Zippen kan voor zover ik weet niet..
De grootte van een mp3 hangt af van kwaliteit en lengte.. Is dus zo niks over te zeggen.. Stel je neemt een liedje van 3 minuten met 128kbps zal die ongeveer 3 mb groot zijn.. Dan passen er dus rond de 20 op.. Zippen kan voor zover ik weet niet..
Ach laat iemand nou gewoon een vraag stellen. Dat jij het nou wel weet.Op maandag 24 juni 2002 15:21 schreef devv05 het volgende:
Wat een vraag zeg.. Niveau daalt weer lekker..
De grootte van een mp3 hangt af van kwaliteit en lengte.. Is dus zo niks over te zeggen.. Stel je neemt een liedje van 3 minuten met 128kbps zal die ongeveer 3 mb groot zijn.. Dan passen er dus rond de 20 op..
als je minimaal 128 kbit neemt kun je 64MB * 1024 * 8 =524288 Kbit, / 128 = 4096 seconden = ongeveer 68 minuten kwijt
Ja sorry hoor maar een béétje kennis op GoT is toch niet teveel gevraagd?Op maandag 24 juni 2002 15:22 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Ach laat iemand nou gewoon een vraag stellen. Dat jij het nou wel weet.
Tja maar iemand kan hier natuurlijk wel een hoop leren. Dan komtie vanzelf op een niveau dat jij wilt. TochOp maandag 24 juni 2002 15:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar een béétje kennis op GoT is toch niet teveel gevraagd?
Hij had het ook zelf uit kunnen rekenen, dan had ie imo meer geleerdOp maandag 24 juni 2002 15:26 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Tja maar iemand kan hier natuurlijk wel een hoop leren. Dan komtie vanzelf op een niveau dat jij wilt. Toch
64MB is 64MB. Het hangt van de grootte van de mp3'tjes die jij erop gaat zetten hoeveel er op kunnen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()