Toon posts:

Attn: Sinterklaas

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en je mag sowieso best ff wat meer zelf uitzoeken
:(

Wa's dat voor zever? Die topic ging dus niet over kopen of niet. Dat ik die kaart wou kopen stond vast, maar 'k had wel graag geweten van anderen hoe ze die vonden kwa prestaties.

En dat het op een Compaq Presario 5296 moet draaien maakt het niet gemakkelijk. Verre van.

De pc heeft een onboard ATI kaart die eventueel niet zou uitgeschakeld kunnen worden.

'k heb véél gezocht naar info omtrent de kwestie, zelfs op de mandrake forums. Volgens sommigen valt ze dus uit te schakelen en volgens anderen weer niet.
En compaq geeft helemaal geen support hiervoor!

Dus gvd lees ff een thread door vooraleer je hem sluit en kutopmerkingen geeft van "en je mag sowieso best ff wat meer zelf uitzoeken" :(

Zo, dat mocht je ff weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

[topic=533273]

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:33

Pelle

🚴‍♂️

[topic=533273]

/edit
Te laat :z
Maare, Satoshi, ik denk dat Sinterklaas niet alleen op deze post doelt, maar ook op het feit dat jij nogal [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/41551]snel topics opent[/url].. het heeft in ieder geval niet veel zin om meteen zo te reageren; als je het niet eens bent met een slotje kun je dat toch ook normaal vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 15:01 schreef Satoshi het volgende:

Dus gvd lees ff een thread door vooraleer je hem sluit en kutopmerkingen geeft van "en je mag sowieso best ff wat meer zelf uitzoeken" :(

Je mag ook ff normaal reageren :{

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok... de titel is misschien wat dom, maar dat is het dan ook >.<

Eneuh... ze sluiten hier regelmatig topics als er iets is dat me kan helpen. 'k heb nooit iets gezegd, maar nu was ik het bue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:05

Wally-S

-Snowboarding is art-

Nou moet ik eerlijk zeggen dat je niet een echt goede indruk maakt, omdat van de laatste 30 topics waarin jij hebt gereageerd er iets van 25 door jou gestart zijn.
Got is niet een helpdesk, maar om elkaar te helpen, je kan niet van iedereen verlangen altijd met antwoorden voor jou klaar te staan terwijl je zelf anderen 'nooit' helpt.

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 15:01 schreef Satoshi het volgende:

[..]

:(

Wa's dat voor zever? Die topic ging dus niet over kopen of niet. Dat ik die kaart wou kopen stond vast, maar 'k had wel graag geweten van anderen hoe ze die vonden kwa prestaties.
Waarom moet je dat weten als je hem al gaat kopen?
En dat het op een Compaq Presario 5296 moet draaien maakt het niet gemakkelijk. Verre van.

De pc heeft een onboard ATI kaart die eventueel niet zou uitgeschakeld kunnen worden.

'k heb véél gezocht naar info omtrent de kwestie, zelfs op de mandrake forums. Volgens sommigen valt ze dus uit te schakelen en volgens anderen weer niet.
En compaq geeft helemaal geen support hiervoor!
Waarom vind ik dat niet in je topic terug dan? Volgens mij heb je daar nog helemaal niet aan gedacht.

Ok, ik weet het nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bah... screw it

I'm out of here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

drie dingen:
Ten eerste mag je je vraag wel normaal stellen. Ook al is het misschien wat te snel gesloten, dat is niet gedaan om je te treiteren ofzo.

Ten tweede mag je inderdaad wel wat voorwerk doen, je weet niet eens wat een mx200 inhoudt [search=mx200] of op de frontpage naar reviews

We verwachten dus dat je zelf wat uitzoekt, zie ook de FAQ.

Ten derde had je dit topic kunnen lezen en gezien dat je ook ff sinterklaas@tweakers.net kan mailen.
[topic=533355/1/999]

Dus doe dat maar, als jij je vraag niet normaal stelt, gaan wij niet antwoorden.
<strong>Forum gedrag.</strong>

Zoals gezegd is het hier <strong>geen</strong> helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zèlf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.

Maak duidelijk wat je al hebt gedaan en wat daarbij niet lukt(e).
Mocht je een topic openen, maak je probleem dan duidelijk middels een goede topictitel en openingsreactie. Als je reageert op een topic, doe dit dan constructief en duidelijk. Een geintje moet kunnen, maar moet niet een heel topic gaan beheersen.

Lijkt Gathering of Tweakers een beetje te hoog gegrepen: BeginnersWeb is een prima alternatief, en legt niet zulke hoge eisen als Gathering of Tweakers. Een prima opstapje naar GoT dus.

<strong>Voordat je je toevlucht zoekt op GoT:</strong>
  • <li> Lees eerst de manual / tutorial. <li> Bezoek eens de website van de leverancier. <li> Neem eens een kijkje bij search-sites als [url="http://www.google.com"]Google[/url]. <li> Logisch nadenken en gewoon proberen. <li> ...
<strong>Voordat je een topic opent:</strong>
  • <li> Probeer de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/faq">de search</a> eens. <li> Neem eventueel de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/308786">forumfaq's</a> eens door. <li> Stel je vraag in het juiste <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#05">subforum</a> <li> Besteed genoeg aandacht aan een goeie en deuidelijke openingspost. <li> Last but not least, verzin een duidelijke topictitel <li> ...
<strong>Wat we liever niet hebben dat je doet:</strong>
  • <li> EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK. <li> Een probleem neerleggen in de verwachting dat je begrepen wordt, en dat je wel eventjes (binnen 10 minuten) een (kant en klare) oplossing hebt. <li> Teveel smilies gebruiken (of de 'verkeerde'). <li> Je probleem binnen 24 uur met een 'schop reactie' onder de aandacht brengen. <li> ...
<strong>De Openingspost:</strong>
  • <li> Geef aan wat je wilt bereiken EN wat je daarin tegenhoudt. <li> Leg je probleem goed uit, hetgeen <strong>jij</strong> plaatst is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. <li> Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (Gebruikt OS / Software / Hardware etc.). <li> Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd. (en probeer dit zo mogenlijk 'te bewijzen'.) <li> Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht. (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was.) <li> Zeg niet alleen dat je de search hebt gebruikt, maar geef ook linkjes naar resultaten die je hebt gevonden, en waarom je daar niets aan had. <li> Verzin als laatste een goede topictitel (je kunt beter een titel bij een stuk telst verzinnen dan een stuk tekst bij een titel) <li> ...
<strong>Reageren:</strong>
  • <li> Laat niet merken dat je de topicstarter dom vind; dat hij zij / iets niet weet dat jij wel weet kan hij/zij ook niks aan doen. <li> Als je meer info nodig hebt, vraag daar op een normale manier om, en geef eventueel aan waarom je dat nodig hebt. <li> Als iemand een foutje heeft gemaakt (typo, verkeerde forum, whatever) daar is [SU] voor. <li> Mocht je iemand IN het topic ergens op willen wijzen, doe dat in een reactie die verder ON-Topic is. <li> ...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.