Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Yes you can! Canon
Ja dat kan, alle uitgebrijde carkits maken gebruik van dezelfde basismodule
Ja dat kan, alle uitgebrijde carkits maken gebruik van dezelfde basismodule
Zou deze truck ook werken voor een Nokia 6610 houder (officieel de cark-126) op een CARK-91?
Ik heb een CARK-91 en nu ook een 6610, is deze combinatie werkend te krijgen?
Ik heb een CARK-91 en nu ook een 6610, is deze combinatie werkend te krijgen?
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Op de site van Nokia is erg veel informatie hierover terug te vinden.
Wat ik eruit begrijp is dat het niet mogelijk is om de houder van een CARK-132 aan te sluitenop een CARK-91. Het wordt niet expliciet genoemd, maar er wordt ook niet genoemd dat het wel kan.
Wat ik eruit begrijp is dat het niet mogelijk is om de houder van een CARK-132 aan te sluitenop een CARK-91. Het wordt niet expliciet genoemd, maar er wordt ook niet genoemd dat het wel kan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Leuke info, maar zegt dit niet meer welke houder voor welke telefoon is, en niet welke holder er op een bepaalde carkit 'main-unit' aangesloten kan worden. (of zie ik het verkeerd)pven schreef op 13 August 2003 @ 13:26:
Op de site van Nokia is erg veel informatie hierover terug te vinden.
pven schreef op 13 August 2003 @ 13:26:
Het wordt niet expliciet genoemd, maar er wordt ook niet genoemd dat het wel kan.
Dat zeg ik ...[ash] schreef op 13 August 2003 @ 13:33:
[...]
Leuke info, maar zegt dit niet meer welke houder voor welke telefoon is, en niet welke holder er op een bepaalde carkit 'main-unit' aangesloten kan worden. (of zie ik het verkeerd)
Is het niet mogelijk om het gewoon uit te proberen?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1