Toon posts:

realistisch met een boot''je'' varen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een normale realistische boat sim niet zoiet waar je achter een of ander compleet belachelijk bootje moet zitte vare om het dan met 5 kogeltjes naar de bodem te krijgen. Iets realistisch :) liefts geen combat en met grote schepen MACHT *d Ik vind echt niets ook geen enkele demo ben moe gezocht

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
In GTA3 kun je redelijk realistisch met bootjes varen, alleen zijn ze daar niet groot.
Verder ken ik ook geen enkel spel/sim over schepen...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Wat je niet bedoelt:

- Powerboat Racoing blabla games. Die zuigen. Arcadeshit.
- In GTA3 in een boot stappen :)

Wat je wel bedoelt:

- Battlefield 1942.

Battlefield 1942 bevat een hoop schepen, van carriers tot kruisers tot kleine boten. En natuurlijk een shitload aan vliegtuigen, tanks, jeeps etc. Helaas is dit spel nog niet uit, het komt eind juli uit, maar reken maar op september ofzo :) Het is helaas wel combat, maar ja... De enige optie momenteel.

Verder zou ik het niet weten. Ik vind dat er veel te weinig bootsims zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ben er zeker van dat het daar veel mensen mee eens zijn

Verwijderd

Huur anders de simulator op Terschelling af! :+

Leuk met een bootje uit rotterdam varen geheel op de automatische piloot! Moeilijk joh! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets zoek ik dus *d Alles moet kloppen en je moet allerhande leuke situaties kunnen simuleren :) En liefst zoveeeeeeeeeel mogelijk knopjes

• Dionysus
  • Niet online
Denk dat het heel moeilijk wordt om iets leuks te vinden aangezien ze eigenlijk nog steeds niet in staat zijn om water realistisch te programmeren.
GTA3 heeft inderdaad de meest realistische vaar eigenschappen die ik tot nu toe gezien heb.

• Cool_Willy
  • Laatst online: 17-11-2012
Op maandag 24 juni 2002 15:07 schreef Haldo het volgende:
Denk dat het heel moeilijk wordt om iets leuks te vinden aangezien ze eigenlijk nog steeds niet in staat zijn om water realistisch te programmeren.
GTA3 heeft inderdaad de meest realistische vaar eigenschappen die ik tot nu toe gezien heb.
Vooral het stuiteren tegen de golven is erg goed gelukt (en is ook erg irritant tijdens een achtervolging... :().

Ik hoop/denk ook wel dat er (ooit eens) een realistische vaar-sim gemaakt wordt. Nu is het nog een gat in de markt (wie valt erin? ;)).

• Captain Pervert
GTA3 is inderdaad erg goed. Vooral het verschil tussen tegen-de-golven-in en met-de-golven-mee, en ook als je er zijwaarts overheen vaart. Erg goede physics. Het enige minpunt is dat de boot soms helemaal / gedeeltelijk onder water gaat (de achterkant vooral). Maar dat is geen groot probleem, als je je ogen een beetje dichtknijpt is het heel erg realistisch.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Silent Hunter II is een leuk Bootspel, het is een spel dat speelt in WO II en je bent een duitser die een u boot moet besturen en tereur moet strijken
Heb ik ook en is een goede aanrader vind ik ;)

Maar als je een bootspel wilt hebben met geweldige graphics moet je een ander spel nemen.
Maar ik vind het wel een leuk spel.
Lekker bootjes laten zinken :Y)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Vroeger (dus rond 91-93 ofzo) had je sailsimulator en...

Dat heb je nu nog steeds, volgens mij is realtistischer niet te krijgen.

Hier de site
http://www.sailsimulator.com
En een demo
http://www.sailsimulator.com/content/downloads/demo/download_demo_ss42i.html
en een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://sailsimulator.com/content/products/ss4/screenshots/2apr2002_americascup5.jpg

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Captain Pervert
Op maandag 24 juni 2002 15:29 schreef Blade_V het volgende:
Silent Hunter II is een leuk Bootspel, het is een spel dat speelt in WO II en je bent een duitser die een u boot moet besturen en tereur moet strijken
Heb ik ook en is een goede aanrader vind ik ;)

Maar als je een bootspel wilt hebben met geweldige graphics moet je een ander spel nemen.
Maar ik vind het wel een leuk spel.
Lekker bootjes laten zinken :Y)
Gebruikt dat dezelfde engine als zijn tegenhanger Destroyer Command? Je kunt met die twee spellen tegen elkaar spelen begrijp ik, de één ss dan sub en de andere destroyer. Maar oh jee wat een poepspel was dat zeg. En dat voor deze tijd... Het was statische strontgameplay gecombineerd met een grafische engine uit 1992... :{

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op maandag 24 juni 2002 19:04 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Gebruikt dat dezelfde engine als zijn tegenhanger Destroyer Command? Je kunt met die twee spellen tegen elkaar spelen begrijp ik, de één ss dan sub en de andere destroyer. Maar oh jee wat een poepspel was dat zeg. En dat voor deze tijd... Het was statische strontgameplay gecombineerd met een grafische engine uit 1992... :{
IK (ja oplette, IK) Vind het best wel een geinig spel.
Alleen doet de multiplayer mode het niet helemaal goed want hoe kun je nou de tijd versnellen als je in de multiplayer mode speelt???

Last.fm |

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Maxow

Hidden Sound System

hmmm, misschien ken je wel ports of call ? :? maar iig, das ook bootje varen, spel moet nog uitkomen, maar er bestaan wel officiele beta's die ook egt gratis te downloaden zijn (GEEN WAREZ DUS !!!!!) hobbel maar snel naar: http://www.rdklein.com/poc/simulator3d

misschien wel interressant ;)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:47

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op dinsdag 25 juni 2002 12:57 schreef MaxOW het volgende:
hmmm, misschien ken je wel ports of call ? :? maar iig, das ook bootje varen, spel moet nog uitkomen, maar er bestaan wel officiele beta's die ook egt gratis te downloaden zijn (GEEN WAREZ DUS !!!!!) hobbel maar snel naar: http://www.rdklein.com/poc/simulator3d

misschien wel interressant ;)
Van PoC kan je op de officiele website ook de oer-versie krijgen. Weliswaar EGA-graphics maar qua idee hetzelfde. Overigens is het hier weinig bootje-varen hoor... het is een rederijsimulator, je moet alleen je boot (boten) besturen als ze de haven in-/uitvaren of als je een moeilijk stuk passeert (zoals ijsschotsen).

PoC is 8-)
edit: typo's

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu niet negatief doen MAAR WAUW DIT SPEL ZUIGT !!
Er is dus echt niets te vinden IK VOND EEN GAT IN DE MARKT En zal er rijk van worden

Toch bedankt Iemand nog een ID ?
Maar dit is niet echt wat ik zoek ik zoek echt realistisch vare (tot zover dat kan) met veeeeeel knopjes en goeie graphics

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Ports of call is wel leuk voor een oude computer, en dat zeil spelltje is ook wel gening, vooral met heeeel veeel wind :D

Verwijderd

Umm....er was geloof ik ook zoiets als Virtual Sailor V5 ofzo...kon je uit verschillende boten kiezen (en downloaden) en in verschillende landen varen. (Marineship was wel grappig :D)

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Demo van Virtual Sailor kan je hier downen http://todotrucos.tripod.com/demos.htm#V

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 10:22
Op maandag 24 juni 2002 18:31 schreef GeJe het volgende:
Vroeger (dus rond 91-93 ofzo) had je sailsimulator en...

Dat heb je nu nog steeds, volgens mij is realtistischer niet te krijgen.
Is dat geen dos programma.... ongelooflijk wat een out-dated graphics

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nog >>>>1<<<<
Glideface is ook wel een geinig bootspel
Ben alleen vergeten waar je em kon downloade |:(

<edit>
Alleen je kunt niet schieten maar je moet racen
<edit>

Last.fm |

Verwijderd

Hier kun je Glideface halen.
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=343&file=89070

Maar erg veel verder dan het intro ben ik nog niet gekomen.
Crashed direct naar de desktop, bummer....

Verwijderd

Grachtenracer van Davilex :?

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Op woensdag 26 juni 2002 15:24 schreef marx het volgende:
Hier kun je Glideface halen.
http://www.fileplanet.com/index.asp?section=343&file=89070

Maar erg veel verder dan het intro ben ik nog niet gekomen.
Crashed direct naar de desktop, bummer....
jah daar heb ik em gedownd, bedankt
Maar bij mij wil ie wel lopen maar loopt soms een beetje sloom en je hebt geen map van waar je vaart dus ik verdwaal soms een beetje want je hebt meerdere wegen om langs te gaan

Last.fm |

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:36
Op dinsdag 25 juni 2002 13:00 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Van PoC kan je op de officiele website ook de oer-versie krijgen. Weliswaar EGA-graphics maar qua idee hetzelfde. Overigens is het hier weinig bootje-varen hoor... het is een rederijsimulator, je moet alleen je boot (boten) besturen als ze de haven in-/uitvaren of als je een moeilijk stuk passeert (zoals ijsschotsen).

PoC is 8-)
edit: typo's
WooW. Dit spel heb ik vroeger zoooooooooooveel gespeeld :P

Maar ja. Ook wel logisch als je een schipperskind bent :)

Verwijderd

ik denk dat je iets als train simulator bedoeld.

ze hebben:
vliegtuigen
treinen
ijshockey'ers

ik wil:
auto-simulator (geen midtown madness)

wat jij wil:

boat simulator.
Pagina: 1