Toon posts:

Post hier je d740X raid scores!!

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze schijven vaak vervloekt in een raid 0 opstelling, maar naar veel zoeken en proberen gaat het steeds beter.
In het begin bleef ik altijd rond de 27000 sandra's zitten, maar ik ben inmiddels al op de 39000 aangekomen.
Ik begin daardoor steeds meer in deze schijvies te geloven!!
ik denk dat de schijven wel degelijk heel snel in raid zijn, maar dat het nog een driver probleem of zo is. :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik denk dat deze gesloten wordt. mede doordat opsomtopics niet mogen...

verder zullen er vast wel topics over lopen

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sorry, ik doe niet aan benchmarks. Stomme droge getalletjes, verkregen door een sitautie na te bootsen die je zelf nooit tegen zult komen in je dagelijkse gebruik.

Ik heb wel zo'n RAID setje, en het gaat gewoon bloedjesnel. Hoe snel precies, zal me een zorg wezen, als het te langzaam wordt (?) gaan we weer aan upgraden denken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit topic geopend om te weten te komen of er nog steeds alleen maar lage scores gehaald worden.
Want ik wil dit graag uitzoeken, omdat er heel veel mensen met dat probleem zitten.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op maandag 24 juni 2002 14:33 schreef AMD_Certified het volgende:
Ik heb dit topic geopend om te weten te komen of er nog steeds alleen maar lage scores gehaald worden.
Want ik wil dit graag uitzoeken, omdat er heel veel mensen met dat probleem zitten.
Dan kun je dat beter gewoon in je oude topic doen:

[topic=530811/1/100]

Verder zijn er via de search nog wel wat benchmark-topics te vinden waar voldoende info in staat eigenlijk..

Dit soort standaard-opsom topics mogen hier gewoon niet.
(En in je vorige topic kun je prima een hele lijst met opties maken om tips te geven om de D740X sneller te krijgen in Raid).

Dit topic is gesloten.