vraag aangaande beveiliging mainframe

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• B-Man
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een vraag gekregen van een familielid die bij een (zeer) grote onderneming in brabant actief is als extern projectmanager ICT. De betreffende onderneming wil de beveiliging van hun mainframe laten testen. Dit echter buiten medeweten van medewerkers om, om te voorkomen dat ze zelf gaan "klooien" met het systeem. De exacte details zijn me niet verteld, om het simpele feit dat dit gevoelige informatie is.

De persoon die de beveiliging zal gaan testen krijgt logins voor het betreffende mainframe, en zal worden vergoed voor het testen van de beveiliging. Er zal (natuurlijk) sprake zijn van een overeenkomst die voorkomt dat de gegevens op straat komen te liggen.

Om een lange verhaal kort te maken: ik zelf ben geen beveiligingsexpert. Ik ben op zoek naar een (serieuze) beveiligingsexpert in de regio den bosch, of een naam/telefoonnummer van iemand/een bedrijf dat dit zou kunnen doen.

Ik ben me ervan bewust dat personeels-gerelateerde vragen hier niet gewenst zijn, maar gezien de aard van deze opdracht wil ik hem niet op monsterboard of vergelijkbare sites gaan zetten. Daarom wil ik de modjes vriendelijk verzoeken dit topic open te laten. (En indien dit niet mogelijk is, of ze me dan in ieder geval een pointer kunnen geven naar een site/persoon/bedrijf waar ik eens contact mee op kan nemen).

Bij voorbaat dank.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57

Predator

Suffers from split brain

Nee geen wervingsacties op GOT :)

http://www.madison-gurkha.com/
O-)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.