Overstappen Hi Prepay -> Vodafone iZi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 14:00
Hallo,

Mijn moeder wil overstappen van Hi Prepay naar Vodafone iZi omdat je bij Hi Prepay vanuit het buitenland geen SMS'jes kunt sturen en dit bij Vodafone vanaf 1 juli wel kan.

Heeft iemand ervaring met zo'n overstap? Het liefst met nummerbehoud natuurlijk.

En als je met nummerbehoud wilt, moet je dat dan meteen regelen als je Vodafone iZi aanschaft of kan dat ook later, zodat je eerst nog je Hi Prepay beltegoed kunt opmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan als je het sim-kaartje haalt een formulier aanvragen voor nummerbehoud.

En dat duurt ongeveer een maand bij mijn weten (als alles goed gaat dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Volgens mij kun je wel vanaf het buitenland sms'jes sturen. Mijn moeder zat vorig jaar in Frankrijk en heeft me toch echt ge-sms-t met Hi prepay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 21:23
het ligt volgens mij aan de provider die je in het buitenland hebt. De ene ondersteund het wel en de andere niet. Maar dit weet ik niet zeker

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 14:00
Op de site van Hi (die vandaag trouwens al de hele dag down is) staat expliciet vermeld dat SMS'jes sturen vanuit het buitenland niet werkt (ontvangen gaat wel).

Afgelopen mei waren m'n ouders in België en toen werkte het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 17:59
Ik zou overwegen om voor vakantie o2 te nemen (heb ik ook gedaan), omdat het bellen en smsen in het buitenland een stuk goedkoper is!
Verder is hun kaart in aanschaf goedkoper!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58653

Je kunt ook tele2 mobiel nemen. kan je ook supergoedkoop smsen in nederland en ook in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:09
Op maandag 24 juni 2002 14:08 schreef Mr Magic het volgende:
Hallo,

Mijn moeder wil overstappen van Hi Prepay naar Vodafone iZi omdat je bij Hi Prepay vanuit het buitenland geen SMS'jes kunt sturen en dit bij Vodafone vanaf 1 juli wel kan.
als vodafone ermee komt
dan volgt de rest waarschijnlijk binnen een paar weken

Tijd van werken, tijd van rusten

Pagina: 1