Toon posts:

ben bereikbaarheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niets van eerst had ik redelijke ontvangst met ben maar nu zuigt het zwaar. Vooral als ik in de trein zit te bellen valt regelmatig de verbinding weg.

Het kan misschien ook aan m'n toestel liggen 6150
weet iemand ook of het mogelijk is om het ontvangstbereik van je telefoon te meten?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Je kan het vergelijken het andere telefoons, waarschijnlijk is je telefoon idd kapot. Ben is de laatste tijd beter geworden al is het op veel plaatsen nog steeds veel slechter dan KPN en Vodafone.

Verwijderd

Ik heb zelf ook ben maar ik merk dat Ben echt slecht is. Binnen heb je bijna geen bereik en buiten is het weer een stuk beter en dat allemaal door een klein muurtje |:( ertussen. Ben is niet echt vlekkeloos

Verwijderd

Je kan met Net Monitor functie 01 je signaal meten... Ik heb met 6210/Ben meestal rond de 40 als waarde en dat is goede ontvangst. Thuis zit ik ongeveer 50 meter van een mast en daar is het dus 65/70 :9

Het is wel bekend dat ben in het noorden slecht bereik heeft...

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 14:32 schreef Thermo-METER het volgende:
Je kan met Net Monitor functie 01 je signaal meten... Ik heb met 6210/Ben meestal rond de 40 als waarde en dat is goede ontvangst. Thuis zit ik ongeveer 50 meter van een mast en daar is het dus 65/70 :9

Het is wel bekend dat ben in het noorden slecht bereik heeft...
Net monitor??

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 14:41 schreef tijsco het volgende:

[..]

Net monitor??
Moet je ff instellen met logomanager.. of kan handmatig ook met een code dacht ik\,krijg je een menuutje erbij/

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 15:59 schreef Europeaan het volgende:

[..]

Moet je ff instellen met logomanager.. of kan handmatig ook met een code dacht ik\,krijg je een menuutje erbij/
Heb je die code ook ?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

IK heb Ben en heb altijd ontvangst, overal (rond amsterdam ;), verder kom ik neit)
ikm denk dus dat t aan je phone ligt, ebn ik bang... :(

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Hier in groningen (delfzijl) heb ik totaal geen problemen met ben. De dekking was hier 1,5 jaar geleden ook al goed. Ik ben nog geen gaten tegengekomen in het netwerk.

Het kan zijn dat je anttene van je telefoon kapot is.

Verwijderd

Vertel is wat meer over die netmonitor; is dat op elk mobieltje mogelijk?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09

Korakal

Up up up!

Op maandag 24 juni 2002 18:24 schreef JeMaDo het volgende:
Vertel is wat meer over die netmonitor; is dat op elk mobieltje mogelijk?
nop alleen op bepaalde Nikoja's... ;)

Verwijderd

probeer eens te googlen vindt je vast wel wat meer info over de net monitor en logomanager ;)

Verwijderd

Topicstarter
het rare was dus inderdaad ook dat het eerst wel goed was en nu niet.

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Met het bereik van ben heb ik opzich hele goeie ervaringen... zeker in noord holland, alleen in Mijdrecht en Terschelling is het wat minder... maar wat heb je daar nou te zoeken >:)

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:59

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ben is er flink op vooruit gegaan, vroeger had ik totaal geen bereik tussen Zwolle en Deventer, maar nu helemaal geen problemen meer.

Verwijderd

ben is op t platteland meestal :r

• Vigory
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 10:26
Ben zuigt de laatste tijd:
- voicemail stoort soms de eerste keer dat je belt (dan is er dus nix te horen)
- soms heb ik een nieuw voicemailbericht terwijl mijn telefoon gewoon aanstond met vol bereik

Verwijderd

ik d8 dat ben nu bij de beste 3 van nederland hoorde? dat gebruiken zei igg in hun reclame dus kan me niet voorstellen dat ze daar over liegen :)

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Kijk als heb ik met Vodafone 1 ontvangst-streepje heb ik nog perfect ontvangst, ik hoef niet bang te zijn dat ik wegval.
Heb je ditzelfde met Ben, dan val je of soms weg.
Nokia 6210

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 13:59

Crazy D

I think we should take a look.

Op dinsdag 25 juni 2002 14:55 schreef Smirnoff het volgende:
Kijk als heb ik met Vodafone 1 ontvangst-streepje heb ik nog perfect ontvangst, ik hoef niet bang te zijn dat ik wegval.
Heb je ditzelfde met Ben, dan val je of soms weg.
Nokia 6210
Met Ben heb ik daar juist ook geen last van (Siemens C35). Ik heb tot nu toe overal ontvangst en ook met 1 of 2 streepjes is er niks aan de hand. Volgens mij is het heeeeeel erg afhankelijk van de kwaliteit van het toestel, en waar je precies bent.

Exact expert nodig?

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 15:26 schreef Crazy_D het volgende:

[..]

Met Ben heb ik daar juist ook geen last van (Siemens C35). Ik heb tot nu toe overal ontvangst en ook met 1 of 2 streepjes is er niks aan de hand. Volgens mij is het heeeeeel erg afhankelijk van de kwaliteit van het toestel, en waar je precies bent.
Heb zelf een 6210 met Ben. Werkt eigenlijk overal perfect. Alleen binnen in gebouwen (veel beton en ijzer) werkt het allemaal wat minder.
Pagina: 1