Seti@home service probleempje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Topicstarter
Ik heb nu toch een vaag probleempje hiero:
Situatie is als volgt:
Heb een aantal XP bakkies aan een lannetje hangen bij mij thuis die onder een NT4 domein draaien.
Op alle bakkies inclusief de PDC draaien de volgende dingetjes, seti service 2.1 seti CLI 3.03 SetiLOG en SetiWATCH.
Alle bakkies maken verbinding met het internet via mijn NT4 PDC waar ik een proxy heb draaien (Web/WinSock niet SetiProxy). Op de XP bakkies draai ik voor de verbinding MS proxy client om rechtstreekse webverbinding te faken.
NT4 bak heeft geen problemen, als ie een WU voltooid dan upload ie lekker de results en haalt ie een nieuwe WU binnen.
De XP bakkies doen dat dus NIET :( , op het moment dat daar WU is voltooid vergeet het dus maar niks noppes nada :( .
Daar moet ik dus eerst Seti Service killen en dan met de hand de CLI starten, en dan doettie het opeens wel netjes.
Dit heeft volgens mij iets met het netwerk of het feit dat ze onder een domeinn hangen te maken, want ik in de woonkamer een losse XP bak staan, zelfde proggies alleen hangt die niet aan het LAN maar maakt verbinding met het internet via kabelmodem en die doet het dus wel netjes...

Ik kom er maar niet achter waar de fout zit en ik word er GEK van! Hulp word zeer op prijs gesteld..

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:22

TFHfony

Professional Weirdo

Misschien is het een idee om op die NT4 bak het programma Seitqueue te plaatsen. Dan kunnen je XP bakken hun WU's naar die queue flushen en daar weer nieuwe WU's vandaan halen. Op die manier hoeven je XP bakkies niet naar buiten toe te flushen, maar gewoon naar je NT4 bak, waarvan je het IP nummer gewoon op kan geven aan je XP bakkies.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Topicstarter
Hmmm linkje naar setiqeueu op dpc page is dood...
En tweede vraagje: moet ik verplicht al dat php en statistieken spul erachter hangen? Want dat regel ik nu allemaal al via setiLOG?

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op maandag 24 juni 2002 14:17 schreef Hans.Solo het volgende:
Hmmm linkje naar setiqeueu op dpc page is dood...
En tweede vraagje: moet ik verplicht al dat php en statistieken spul erachter hangen? Want dat regel ik nu allemaal al via setiLOG?
Setiqueue staat op http://www.setiqueue.org/default.asp
(vijf minuten gelden nog) Dat php-geneuzel heb je bij setiqueue niet nodig.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子