Ik heb een heel hinderlijk probleem in Director. in het script van frame 1 staat dit als test:
on exitFrame me
alert("Einde van frame")
end
Prima, als ik de movie afspeel, krijg ik dit bericht bij frame 1, daarna loopt t verder... in het frame script van de laatste frame staat dit om daar te blijven:
on exitFrame me
go the frame
end
Afijn, zodra ik bij dat laatste frame ben aangekomen gaat ie blijkbaar opeens ook opnieuw de exitFrame van de eerste frame uitvoeren, want de alerts komen weer en houden nooit meer op
ook als k die alert in bijvoorbeeld een frame ergens in t midden van de movie zet, voert ie m ook aan t einde uit
uiteindelijk wordt het geen alert, maar een variabele-toewijzing, maar die zou dan constant toegewezen worden op die manier.... wie weet wat er aan de hand is? (p.s: in movie script staat niks.)
on exitFrame me
alert("Einde van frame")
end
Prima, als ik de movie afspeel, krijg ik dit bericht bij frame 1, daarna loopt t verder... in het frame script van de laatste frame staat dit om daar te blijven:
on exitFrame me
go the frame
end
Afijn, zodra ik bij dat laatste frame ben aangekomen gaat ie blijkbaar opeens ook opnieuw de exitFrame van de eerste frame uitvoeren, want de alerts komen weer en houden nooit meer op