Ik post dit namens mijn broer:
Hij heeft een tijd geleden een AthlonXP 2000+ gekocht met als moederbord een kt3ultra (msi). Nu liep die vanaf het begin super instabiel en na wat zoeken kwam ik een boel tips tegen over bios flashen en dergelijke. Nou, wij lekker die bios flashen, mislukt natuurlijk
maar de zaak waar wij het hadden gekocht vond het geen probleem om er even naar te kijken, wat uiteindelijk uitdraaide op een vervanging (jaja, das netjes).
Ok, wij vrolijk
, gooien dat nieuwe moederbord erin. Het draaide iets stabieler maar nog niet helemaal feest. Maaja, het werkte al. Alleen vanochtend: bam, zwart scherm bij het opstarten en voor de rest niks. Gewoon..plotseling, niks nieuws geinstalleerd of iets dergelijks. Bios reset werkt niet, even uit laten staan ook niet.
Weet iemand wat dit is/wat eraan gedaan kan worden? Om nu *weer* die zaak te bellen is irritant (wat waarschijnlijk uiteindelijk wel nodig zal zijn denk ik, maarja, eerst tweakers maar eens proberen
Alvast bedankt
Hij heeft een tijd geleden een AthlonXP 2000+ gekocht met als moederbord een kt3ultra (msi). Nu liep die vanaf het begin super instabiel en na wat zoeken kwam ik een boel tips tegen over bios flashen en dergelijke. Nou, wij lekker die bios flashen, mislukt natuurlijk
Ok, wij vrolijk
Weet iemand wat dit is/wat eraan gedaan kan worden? Om nu *weer* die zaak te bellen is irritant (wat waarschijnlijk uiteindelijk wel nodig zal zijn denk ik, maarja, eerst tweakers maar eens proberen
Alvast bedankt
Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk