nou. ik heb ff wat stukkies doorgelezen, zo hier en daar, en het lijkt me niet echt realistisch. hier komt nog bij dat ze een partij vage begrippen aan de orde stellen. misschien dat er hier mensen rondhangen die hier wat mee kunnen ?
The MEG does not break the law of conservation of energy. It's just that the energy is conserved in the fourth dimension, time, and not our 3-space world.
ok? hoe sla ik energie op in de tijd? (en nou niet zeggen met een batterij, want daar stop je ook meer in als eruit komt.)
The MEG provides electrical energy by tapping the longitudinal electromagnetic (EM) waves.
juist ja. Hij werkt dus op het electromagnetisch veld van de aarde. Ok. daar zou je misschien wat mee kunnen. Maar dat veld is ontzettend zwak. hoe zou je daar nuttige energie uit kunnen halen?
daarna krijg je een verhaaltje over hoe dat electromagnetisch veld ook beschikbaar is bij het absolute thermische nulpunt. Ja een magnetisch veld wel ja. Maar wat dat er nu mee te maken heeft wordt niet vermeld.
Bearden says that the problem with all the electrical circuits we have is that they are two-wire circuits, a loop by which half the energy goes back to destroy the dipole. In the MEG that closed loop is never made. So the dipole is not being destroyed.
Nou heb ik op de LTS/MTS/HBO altijd geleerd dat een stroomkring gesloten moet zijn en dat er altijd een aanvoer en een afvoer moet zijn. Waar gaat dit dan over?
Thus there is a new companion to Einstein's E=mc2. Can you say "E equals delta-tee-cee-squared?" The "tee" is time and delta-tee is change in time.
Ok. er is niet alleen een fantastische nieuwe uitvinding gedaan, er is ook nog eens een afgeleide gemaakt van de relativiteits theorie? Op basis van een tijdsduur ?
Ook wordt er nog even genoemd dat de voorlopige prototypes al 2.5kW aan vermogen opwekken. Terwijl dat ding kleiner is dan de gemiddelde koektrommel? fusion-in-a-box?
zou iemand wat zinnige uitleg bij de quotes kunnen geven? want verder dan dit kom ik ook ff niet