Vage moderatie op FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=540738

Als reactie op die edit van mij, door Bas Raayman.
Wil ik vragen: waarom gelijk een flamebait. Wat valt er dan precies onder flamen in mijn bericht? :?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op maandag 24 juni 2002 13:05 schreef TweakBoy het volgende:
Als reactie op die edit van mij, door Bas Raayman.
* Renegade is Bas Raayman ;)
Leuk, zal dit weer een flop worden?
Mja, dit klinkt niet echt positief moet ik zeggen, maar ik moet zeggen dat ik zelf je reactie niet echt als een flamebait beschouw. Een overbodig kan ik eventueel nog inkomen.

Één ding wil ik je echter wel vertellen. Je reaktie is nog niet zo heel erg oud, en dat wil zeggen dat de moderaties die erop kunnen volgen nog behoorlijk divers kunnen zijn, dus het kan ook zijn dat je morgen op een +2 inzichtvol staat (bijvoorbeeld :P). Een beetje geduld bij de moderaties is niet verkeerd.

Verder zou ik je graag een pluspuntje willen geven, maar ik heb al gereageerd, dus ik zal het aan een van mijn collega's moeten overlaten :)

edit:

Overigens, als je het stukje wat je in je edit na het commentaar op de moderaties er meteen had bijgezet, zou dit je score denk ik nog wat positiever kunnen beinvloeden. Wat veel modereters op de FP graag zien is een onderbouwing van een mening :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
waarom gelijk een flamebait. Wat valt er dan precies onder flamen in mijn bericht? :?
Ik denk dat dit komt doordat je jezelf afvraagt of het een flop gaat worden. persoonlijk zie ik er niets mis mee en zou ik zeggen dat het een reactie van +1 is :)

[edit]Als je nou slim bent edit je je reactie nog een keer en zet je er [edit]commentaar weggehaald, tnx bas[/edit] (ofzo) bij, dan gaan mensen je niet naar beneden modden vanwege het commentaar, dikke kans dat dat nu wel gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 14-09 22:16
Aah... bedankt. Maja, die mensen die onterecht flamebaits of trolls uitdelen merken het wel in hun penalty ratio.

Ben blij dat je me hiernaartoe verwijst 8-).
Ik zal voortaan betere taal gebruiken...

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 24 juni 2002 13:13 schreef TweakBoy het volgende:
Aah... bedankt. Maja, die mensen die onterecht flamebaits of trolls uitdelen merken het wel in hun penalty ratio.
Klopt :)
Ben blij dat je me hiernaartoe verwijst 8-).
Ik zal voortaan betere taal gebruiken...
Tsja, geen dank, en ook jij bedankt voor je reactie hier :* :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
De score staat nu goed, de tag nog niet, ik zallum naar +2 interresant proberen te krijgen, als iemand anders um dan nog ff naar beneden trapt met een overgewaardeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op maandag 24 juni 2002 13:17 schreef Netman867 het volgende:
ik zallum naar +2 interresant proberen te krijgen, als iemand anders um dan nog ff naar beneden trapt met een overgewaardeerd? :)
Als je toch bezig bent, kun jij http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=540761 ff corrigeren? :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ik heb mijn 1337 LM skillz gebruikt om Rennie's tag van overbodig naar behulpzaam te tweaken, en Tweakboy van de +2 flaimbait naar de 1 inzichtvol te helpen. :)

Het was een rotklus, de reacties waren al bijna dood :(
Pagina: 1