[Q3] Uitschakelen van 'impressive' 'excelent' etc.

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Is het mogelijk om de announcer in Q3 uit te schakelen (client side) dat als ik online / offline speel ik niet steeds de announcer er tussen door krijg van; excelent, impressive etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

vreemd, ik vind dat altijd wel leuk om te horen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 12:58 schreef GTOfire het volgende:
vreemd, ik vind dat altijd wel leuk om te horen :)
Ik vind 't ook leuk om 't te horen, ik vind t' visueel (die mestelijk grote icoontjes op je beeldscherm mega irritant)

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

/cg_drawIcons "0"

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 13:36 schreef JohnnyBravo het volgende:
/cg_drawIcons "0"
and we got a winner

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 13:36 schreef JohnnyBravo het volgende:
/cg_drawIcons "0"
bedankt voor de tip (leuk maar niet wat ik zocht)
ik bedoel dat gele doodskopje als je snel achterelkaar 2 'bots / mensen' fragt. Als je twee keer achter elkaar raakt schiet met je rail, als je iemand dood maakt metje gaunlet.
Die 'icons' plaatje of hoe je ze ook wilt noemen komen dan in beeld (geel doodskopje, railgun, je gaunlet) snappie?
hoe zet ik die 'uit'.

//edit

cg_drawRewards "0" :D
maar ik heb nog 1 probleempje;
ik heb een demotje opgenomen van me zelf, om te kijken wat ik goed / fout doe.
Probleem; ik kan m'n niet eens afspelen :? waar kan dat nou weer aan liggen (heb versie 1.31 en in osp opgenomen)

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 13:44 schreef Scarecrow het volgende:

[..]
//edit

cg_drawRewards "0" :D
maar ik heb nog 1 probleempje;
ik heb een demotje opgenomen van me zelf, om te kijken wat ik goed / fout doe.
Probleem; ik kan m'n niet eens afspelen :? waar kan dat nou weer aan liggen (heb versie 1.31 en in osp opgenomen)
Heb je wel osp opgestart voordat je de demo probeert af te spelen?
Download anders gewoon Demo show creator hierzo: http://www.demoshowcreator.com/
Daarmee kun je de demo's (alle versies) gewoon in windows explorer dubbelklikken en dan start ie ze automatisch op.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:30

PoweRoy

funky!

Op dinsdag 25 juni 2002 11:52 schreef Maffioso het volgende:

[..]

Heb je wel osp opgestart voordat je de demo probeert af te spelen?
Download anders gewoon Demo show creator hierzo: http://www.demoshowcreator.com/
Daarmee kun je de demo's (alle versies) gewoon in windows explorer dubbelklikken en dan start ie ze automatisch op.
wats dat voor progje :? kan je dan filmpjes maken in mpeg formaat en dan afspelen :? lijkt me zeer kewl :9~

[This space is for rent]

Verwijderd

nee, dat proggie zorgt er enkel voor dat je snel kan dubbelklikken op een demo om m af te spelen

dus dat je m niet eerst naar je q3 demos dir moet zetten, q3 moet laden, osp moet laden, etc...

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 15:51
Op dinsdag 25 juni 2002 11:55 schreef PoweRoy het volgende:

[..]

wats dat voor progje :? kan je dan filmpjes maken in mpeg formaat en dan afspelen :? lijkt me zeer kewl :9~
je kunt ze wel omzetten naar mpeg maar dat kost veel tijd :(
dan moet je een command invoeren dat ie voor elke frame een sshot maakt en dan kun je bijv 25fps kiezen, dan moet je de shots ook nog aan elkaar linken en dat neemt veel ruimte in op je hdd.

als je een tv in/out hebt is het makkelijker mits je met wat beeldverlies kunt leven. speel de demo af op tv out, neem het op met video recorder(of dvd dan super kwaliteit maar das nogal duur ;)) en dan speel je die weer af en dan met tv in opnemen.

maargoed ik vind die medals juist ook leuk, vooral in clanwars, dan aan het eind ging iedereen zn shot met meeste excellents posten en omdat ik als grenadier veel dubbele kills maakte had ik altijd een rij van 25-30(komt er als nummer onder) :o

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
bedankt voor de hulp :) 't werkt nu

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op dinsdag 25 juni 2002 13:21 schreef bolleh het volgende:

[..]

je kunt ze wel omzetten naar mpeg maar dat kost veel tijd :(
dan moet je een command invoeren dat ie voor elke frame een sshot maakt en dan kun je bijv 25fps kiezen, dan moet je de shots ook nog aan elkaar linken en dat neemt veel ruimte in op je hdd.

als je een tv in/out hebt is het makkelijker mits je met wat beeldverlies kunt leven. speel de demo af op tv out, neem het op met video recorder(of dvd dan super kwaliteit maar das nogal duur ;)) en dan speel je die weer af en dan met tv in opnemen.

maargoed ik vind die medals juist ook leuk, vooral in clanwars, dan aan het eind ging iedereen zn shot met meeste excellents posten en omdat ik als grenadier veel dubbele kills maakte had ik altijd een rij van 25-30(komt er als nummer onder) :o
/cl_avidemo x waar x het aantal frames/sec is.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Pagina: 1