Toon posts:

PCI System Management Bus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer wanneer ik Windows98SE opstart krijg ik de melding, dat dit apparaat een stuurprogramma vereist m.a.w. ik moet er een driver voor hebben. Deze staat echter niet op de bijgeleverde driver- cd. Moederbord = Abit BD7-RAID met Intel chipset.

Probleem schijnt vaker voor te komen, op te lossen d.m.v. downloaden Intel- drivers. Dat heb ik ook al gedaan, maar nog steeds niet opgelost.

Wat kan ik doen? Zou Abit niet voor een aanvullende driver moeten zorgen?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Opzich zou de intel drivers voldoende moeten zijn. Maar probeer eens als het kan windows opnieuw te installeren, en dan eerst de intel drivers en dan de rest...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Inderdaad. Maar ben je er wel zeker van dat je de juiste Intel drivers gebruikt? De BD7 is voorzien van een i845 chipset. Dan kun je hier de juiste INF file binnen halen, het betreft de INF Update Utility [INFINST_ENU.EXE] :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 12:58 schreef BalusC het volgende:
Inderdaad. Maar ben je er wel zeker van dat je de juiste Intel drivers gebruikt? De BD7 is voorzien van een i845 chipset. Dan kun je hier de juiste INF file binnen halen, het betreft de INF Update Utility [INFINST_ENU.EXE] :)
Yepz, die heb ik. Had ook al ff gezocht. Heb contact opgenomen met Abit en die hebben ook nog wat verteld. Zal dus maar weer eens wat gaan proberen

Verwijderd

Ik heb een Asus CUSL-2 met een i815E chip en helaas hetzelfde probleem. Ook na installatie van de laatste INF UPDATE UTILITY blijft het probleem zich voordoen.

Het domme is dat ik bij WinXP deze problemen niet heb, echter moest ik Win98 weer installeren omdat anders de oudere spelletjes van de kinderen niet werken.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Die driver wordt als het goed is gewoon geinstalleerd. Als het niet automatisch gaat, laat je Windows toch gewoon zoeken in \WINDOWS\INF o.i.d.?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

De laatste INF UTILITY van www.asuscomde heeft mijn probleem verholpen.
Pagina: 1