Toon posts:

Verbinding met camcorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers, ik heb een capture probleem met mijn Gainward GF4Ti 4200.
Als ik de drivers installeer dan krijg ik bij mijn netwerkverbindingen een extra verbinding voor mijn camera, echter bij een re-boot is deze weg?? Tevens kan ik geen beeld van mijn camera op wincoder krijgen zelfs als deze netwerkverbinding met mijn camera wel bestaat, het beeld blijft zwart.
Ik snap niet wat er verkeerd gaat en heb in de manual en op het internet al enig zoekwerk verricht maar heb niks gevonden.

Configuratie:
MSI K7t Turbo met VIA chipset
AMD 1700XP
Gainward GF4 Ti4200 (128MB)
256MB geheugen
7200 RPM HD
Windows XP Prof.
Wincoder/Winproducer voor capture
Analoge Sony Camcorder (oudje maar werkt goed)

Verwijderd

FF SIMPEL HOOR, MAAR WAAROM VIA JE vidkaart capture

heb je een dv-out op je camera zitten???
koop dan AUB een firewire kaart bij de compboer voor 40 euro en je kan digital beeld en geluid zo caputere, geen gehannes met instellingen dat soort zooi.

verder, ik zal het niet weten.

[oooohh fuck niet goeg gelezen mode/]

je hebt een analoge!!! mmmmmm koop dan voor 50 euro een pinnacle analoge caputere kaart werkt veel beter.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 14:25 schreef Mr.Vanz het volgende:
FF SIMPEL HOOR, MAAR WAAROM VIA JE vidkaart capture

heb je een dv-out op je camera zitten???
koop dan AUB een firewire kaart bij de compboer voor 40 euro en je kan digital beeld en geluid zo caputere, geen gehannes met instellingen dat soort zooi.

verder, ik zal het niet weten.

je hebt een analoge!!! mmmmmm koop dan voor 50 euro een pinnacle analoge caputere kaart werkt veel beter.

Oke Ik vroeg dus hoe ik DEZE config zou kunnen laten werken en nioet of er iets anders te koop is..
Als iemand wel enig idee heeft waar ik WEL iets mee kan dan hoop ik dat ik alsnog een tip krijg waarmee ik misschien wel kan capturen met mijn huidige config.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz geen replies?

Probeer het iets duidelijker te maken:

Ik heb een Gainwar GF4Ti4200 gekocht met VIVO zodat ik goed kan gamen en ook nog eens mijn analoge camcorder zou moeten kunnen aansluiten om een beetje te gaan capturen..
Alle drivers geinstalleerd en krijg in devicemanager (WinXP)ook te zien dat alles naar behoren is geinstalleerd.
Na het (opnieuw) installeren van de capture drivers (WDM) krijg ik een extra netwerkconnection die weer verdwijnt na een re-boot.. Als ik mijn camera aansluit en in WinCoder de nVidea WDM capture device instel dan krijg ik echter geen beeld. Ik heb op de gele EN op de zwarte S-Video aansluiting geprobeerd maar beide geen resultaat. Ik denk dat ie mijn camera helemaal niet ziet.

Configuratie:
MSI K7T Turbo (VIA)
AMD XP1700+
256 MB intern
Gainward GF4 Ti4200 128MB
WD 15GB 7200rpm

Drivers:
VGA 6.13.10.2832
Nvidea WDM Video Capture (universal) 1.1.1.0

Iemand enig idee? Ik ben hele dagen bezig met zoeken en proberen maar het lukt me niet. Ook krijg ik een spontane reboot als ik Wincoder instel van NTSC op PAL en staan de instellingen na die tijd weer terug. Is er iemand die mij kan helpen dit op te lossen?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Heb je je camera aan staan als en aangesloten als je reboot, zo nee zou ik dat eens proberen.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Op dinsdag 25 juni 2002 15:36 schreef glo0mdud3 het volgende:

Iemand enig idee? Ik ben hele dagen bezig met zoeken en proberen maar het lukt me niet. Ook krijg ik een spontane reboot als ik Wincoder instel van NTSC op PAL en staan de instellingen na die tijd weer terug. Is er iemand die mij kan helpen dit op te lossen?
Ik denk trouwens dat ie wel op PAL moet staan en niet op NTSC, ik neem te minste aan dat je camera PAL is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 juni 2002 15:42 schreef mlevd het volgende:
Heb je je camera aan staan als en aangesloten als je reboot, zo nee zou ik dat eens proberen.
Mijn held MLEVD, het werkt, camera moet blijkbaar al aanstaan voordat de PC opstart..
Bedankt ik kan aan de slag
Pagina: 1