Ik heb een php script gemaakt wat stats berekent uit data van mijn mysql server. dit script is behoorlijk groot geworden en duurt ook een beetje lang voordat je de webpagina kan zien (20 sec) Die database word toch maar 1 keer per dag geupdate dus ik dacht dat het sneller zou zijn om dat php script zo te veranderen dat hij de html code weg schrijft naar een andere file (stats.html) en dat mensen die dan opvragen. Dat leek me wel een goed idee.
php ./index.php >> pagina.html
Dat doet het zo'n beetje, alleen als ik die .html bekijk staat er boven aan: X-Powered-By: PHP/4.0.6 Content-type: text/html
Hoe krijg ik dat weg
En nog iets, de echte pagina die ik wil hebben ziet er zo uit: index.php?page=stats maar dat werkt niet. Hoe moet ik die variabele page=stats dan meegeven in de commandline?
php ./index.php >> pagina.html
Dat doet het zo'n beetje, alleen als ik die .html bekijk staat er boven aan: X-Powered-By: PHP/4.0.6 Content-type: text/html
Hoe krijg ik dat weg
En nog iets, de echte pagina die ik wil hebben ziet er zo uit: index.php?page=stats maar dat werkt niet. Hoe moet ik die variabele page=stats dan meegeven in de commandline?
...