Verwijderd
Zover ik weet zijn er nog geen loggertjes voor die foon alleen flashboxen enzo kost een hoop geld "\ datakabeltjes enz zoals bij DCT-5 serie is nog niet available.Op maandag 24 juni 2002 12:16 schreef Annuh_w het volgende:
Ik heb een Nokia 3410, hoe kan ik die Sim lock vrij maken???
Wel een beetje aardig doen, ze is kei aardig hoor irl.
.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Dit mag hier dus wel.Op maandag 24 juni 2002 12:16 schreef chefke het volgende:
dit mag hier niet vraag je zelf het slotje aan of moet ik het doen.
slotje inderweg
maar onder deze voorwaarden:
[topic=439298/1/50]
Lees eerst voor dat je iets zegt he
Ehm nee niet bij mijn weten.Op maandag 24 juni 2002 12:47 schreef Annuh_w het volgende:
Ja leuk enzo... maar er zijn toch van die unlockcodes?? Was bij m'n 3210 ook.
Je kan zoeen code bij je provider kopen als je jaar nog niet om is.
dat kostte 300 gulden zoiets. ik weet niet wat dat nu is.
Verwijderd
200Op maandag 24 juni 2002 12:48 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Ehm nee niet bij mijn weten.
Je kan zoeen code bij je provider kopen als je jaar nog niet om is.
dat kostte 300 gulden zoiets. ik weet niet wat dat nu is.
na 1 jaar ofzo is het gratis toch?
Verwijderd
serieele data kabel en unlocksoftware
dat is hier te downloaden unlocksoftware :+
en dan kun je hem unlocken
succes
dat is hier te downloaden unlocksoftware :+
en dan kun je hem unlocken
succes
msn gesprek...Op maandag 24 juni 2002 12:18 schreef sigma01 het volgende:
Wel een beetje aardig doen, ze is kei aardig hoor irl..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| tMh | Speedstar (visit #total-mayhem @irc.quakenet.org ans idle there) zegt: wel de regels lezen he ;) tMh | Speedstar (visit #total-mayhem @irc.quakenet.org ans idle there) zegt: lees eerst de regels van GoT "ff" Anne (8) A little less conversation, a little more action!(8) zegt: wrom? tMh | Speedstar (visit #total-mayhem @irc.quakenet.org ans idle there) zegt: daarom Anne (8) A little less conversation, a little more action!(8) zegt: geen zin in |
noujah.. liev ?
danke schön, ik heb gezegt dat je je de regels moet lezen, voordat je überhaupt een topic post. Dat jij meteen "ik ga akkoord met deze voorwaarden" klikt moet je zelf weten.Op maandag 24 juni 2002 17:30 schreef Annuh_w het volgende:
Epsilon is gewoon een eikel.
dit had je op zn minst moeten lezen.
het staat er zelfs letterlijk in:
quote uit de faq:
Ik zie nu al dat het een enorme lap tekst is, die ga ik echt niet lezen hoor!
Dat raden we je wel aan. Door het posten ga je akkoord met de regels. "Ik wist het niet" gaat dan niet meer op. Wat in ieder geval aan te raden is, is om in ieder geval even de basics door te nemen. Op die manier weet je wat je wel en wat je niet kunt maken/zeggen/doen. De rest van deze FAQ is hier uiteraard een aanvulling op en er wordt wel vanuit gegaan dat je je aan deze regels houdt !
Door je aan te melden bij GoT en het verkrijgen van een userID en wachtwoord ga je akkoord met alle regels die hieronder staan.
Ja kijk dat komt omdat epsilon altijd de betere wil zijn, denkt altijd dat hij het beter weet (WEDDEN WEDDEN is een van zijn beroemde uitspraken). Maar eik issie gewoon hartstikke stom
Kap ff met dat gedoe! Een slotje is niet nodig! Heel GOT weet dat Epsilon 1337er dan 1337 is en het altijd beter weet
.
Maar dan nog met flamen beginnen vindt ik triest.
Ik stem voor een OW voor epsilon
.
Maar dan nog met flamen beginnen vindt ik triest.
Ik stem voor een OW voor epsilon
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
offtopic:
Gezellig sfeertje hier..
Lijkt #nstm wel
Gezellig sfeertje hier..
Lijkt #nstm wel
Die foon is pas net uit.. ik heb geen idee of daar al een unlockmogelijkheid voor is..
- NAC Breda -
Verwijderd
Als jullie je niet kunnen gedragen dan niet hoor. Probeer het nog maar eens fatsoenlijk maar niet op deze manier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()