Toon posts:

[CME]opera krasjt in topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=495295/7/50]
't gaat om bovenstaand topic, op pagina 7 (bij 50 posts per pagina)
zodra ik die pagina helemaal laat laden, geeft opera een fatale uitzondering opzichelf.
zodra ik m'n stop alstie het laatste item nog aan het laden is blijftie gwoon werken.. :?
ik heb niet uit kunnen vinden in welke post er nu precies iets misgaat (heb hier nu ook ff geen opera, zit op school)

als er iemand zou kunnen helpen dit probleem te verhelpen zou ik dat er fijn vinden.

/edit typvout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Geen probs met IE, maar het klinkt wel vreemd ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 11:41 schreef _AscII_ het volgende:
[topic=495295/7/50]
't gaat om bovenstaand topic, op pagina 7 (bij 50 posts per pagina)
zodra ik die pagina helemaal laat laden, geeft opera een fatale uitzondering opzichelf.
zodra ik m'n stop alstie het laatste item nog aan het laden is blijftie gwoon werken..:?
ik heb niet uit kunnen vinden in welke post er nu precies iets misgaat (heb hier nu ook ff geen opera, zit op school)

als er iemand zou kunne helpen dit probleem te verhelpen zou ik dat er fijn vinden.
Moet dat in LA :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 11:46 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Moet dat in LA :?
kijk, dat wist ik dus ook niet precies, maar omdat je hier ook terecht kan met problemen met 't forum leek me dit de beste plek.
ik zou ook niet weten waar ik dit anders kwijt zou moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 11:49 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

kijk, dat wist ik dus ook niet precies, maar omdat je hier ook terecht kan met problemen met 't forum leek me dit de beste plek.
ik zou ook niet weten waar ik dit anders kwijt zou moeten...
Het forum werkt over het algemeen goed, dus als je dit soort problemen hebt, zou ik het altijd in bv. software algemeen zetten, maar we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

no probs met opera hier

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ik denk niet dat t probleem bij GoT ligt eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 11:54 schreef PipoDeClown het volgende:
no probs met opera hier
vreemd. ik had het met 2 verschillende installaties op 2 verschillende pc's :?
't gaat bij mij ook al1 mis op pagina 7 (bij 50 posts per pagina) en ik moet 'm helemaal uit laten laden.
Op maandag 24 juni 2002 11:55 schreef m-m het volgende:
ik denk niet dat t probleem bij GoT ligt eigenlijk...
ik heb het id dat het probleem in de post (of 't ikoon) van een gebruiker zit -> da's dan toch GoT ? (of denk ik nu weer vreemd :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Bij mij laadt hij zonder enig probleem met Opera. (Versie 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me snapt 't niet meer :'(
heb heir ook net ff opera geinstalleerd (6.03) en die heeft er weer geen last meer van.... |:( |:(
dan thuis nog maar eens wat pc's gaan schoppen (nwe versie van opera installeren...
Pagina: 1