Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
http://www.surprise.com/work/works_at_home/ergonomic_touchpad.cfm oid kun je wel nemen....is alleen niet echt lekker klein
Verwijderd
/edit nu ik er over nadenk weet ik ook niet zeker of het van logitech was, het heette iig wel cat (iets van 4 jaar geleden
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Ja idd kon ff niet op het woord komenOp maandag 24 juni 2002 10:19 schreef veldmuis het volgende:
touchpad bedoel je?
http://www.surprise.com/work/works_at_home/ergonomic_touchpad.cfm oid kun je wel nemen....is alleen niet echt lekker klein
Maar die is idd niet echt klein
(Iemand toevallig nog een oude laptop? Waar ie die muis niet meer van nodig heeft?
Ja maar dat steekt zo uit en is zo grootOp maandag 24 juni 2002 10:23 schreef MarK_vB het volgende:
misschien kun je een trackball proberen, die worden volop verkocht...
Verwijderd
Compaq Touchpad/Overstock Gemakkelijk in het gebruik en te installeren, zeer accurate cursorbesturing. Voor de Compaq Armada 4100 notebook-serie. Dit is een overstock product. Dus in de originele verpakking compleet met alle manuals.
30 euro
http://www.flectiondirect.com/HTML/Details.cfm?Prodno=4011404100
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
En die is ook los te gebruiken? Want ik zie verder geen infoOp maandag 24 juni 2002 10:35 schreef JaWa het volgende:
[afbeelding]
Compaq Touchpad/Overstock Gemakkelijk in het gebruik en te installeren, zeer accurate cursorbesturing. Voor de Compaq Armada 4100 notebook-serie. Dit is een overstock product. Dus in de originele verpakking compleet met alle manuals.
30 euro
http://www.flectiondirect.com/HTML/Details.cfm?Prodno=4011404100
hahaOp maandag 24 juni 2002 10:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
En die is ook los te gebruiken? Want ik zie verder geen infoEn kan ik zoiets via een verloop stekkertje op de PS/2 poort aansluiten?
wij hebben niet alle antwoorden hoor
tip.. ga naar de site en mail die gasten
het is zo te zien bedoeld om in armada te pluggen dus zonder ps kabel maar mischien wel dezelfde aansluiting...
als je er dus 30 euro voor over hebt zou ik ze mailen.. en als het werkt... kan je mischien wel een inkoopactie organiseren want ze hebben er nog 110 van overstocked en dus korting regelen..
..vinden andere lan tweakers wel intressant.. ik vindt het in ieder geval wel een leuk idee.
Suk6
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Ben nog een beetje lui op de vroege ochtendOp maandag 24 juni 2002 10:43 schreef JaWa het volgende:
[..]
haha
wij hebben niet alle antwoorden hoor
tip.. ga naar de site en mail die gasten
het is zo te zien bedoeld om in armada te pluggen dus zonder ps kabel maar mischien wel dezelfde aansluiting...
als je er dus 30 euro voor over hebt zou ik ze mailen.. en als het werkt... kan je mischien wel een inkoopactie organiseren want ze hebben er nog 110 van overstocked...
vinden andere lan tweakers wel intressant.. ik vindt het in ieder geval wel een leuk idee.
Suk6
Maar ik zal ze wel ff mailen, je hoord wat het antwoord is
Je kan je vraag achterlaten samen met je telefoon nummer en ze bellen me vandaag zo snel mogelijk terug
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik wil dat idee wel, maar ik wil geen trackbal dat vindt ik maar nixOp maandag 24 juni 2002 11:07 schreef ReseTTim het volgende:
tja mijn mooi draadloos idee wou je niet.. daar zat een toetsenboard en muisje ingebouwt..
Ja ook al aangedacht, maar dan moet ik die muis weer meenemen en batterijen zijn zo duurOp maandag 24 juni 2002 11:18 schreef insan1ty het volgende:
En als je gewoon een cordless(wel RF) iets pakt, en het zendertje integreert in je koffertje?
Verwijderd
Verwijderd
Das mooi want hier in Delft is geen Mediamarkt en ook geen ConradOp maandag 24 juni 2002 11:35 schreef roelvdm het volgende:
Ik zal straks even kijken bij de Mediamarkt... ben om een uur of 3 wel weer thuis (ja sorry kan niet eerder.. maar volgens mij gaan de winkels in dit g*dvergeten dorp groningen smaandags pas om 1 uur open)
Maar wel een Praxis en een Gamma waar ik nu ff ga kijken voor een geschikte koffer
Ik heb geen OV en ben te lui om er naar toe te fietsen. Vondt het al een hele trip naar de Praxis en de GammaOp maandag 24 juni 2002 12:12 schreef sebastius het volgende:
Mediamarket zit in Rijswijk, dat is 5 minuten met de trein vanuit delft, en daarna 10 minuten lopen.
Verwijderd
Touchpad? dat zit toch alleen op laptops? We hebben wel dit: trust tekentabletje
sorry, maar niets dus...
edit: (ik zei net ongeveer 3 uur, en wat n timing he 14.58
En hij's niet los te gebruiken (volgens hen)
Zegt die gast zo: "Was dat alles!?"
Ik: "Ja"
hij: "Hmmz ok dan, nou graag gedaan, tot ziens"
Grootte is denk ik zo rond de 10x8 centimeter.
Merk: Sunnyline , oud ding