[KM]Zo'n laptop muis (=gevoeligvlakje) los tekoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik wil dus in mijn koffermod aan de zijkant zo'n vierkant laptop muisje maken. Zo'n ding waar je met je vinger overheen kan gaan zegmaar. Zo hoef ik niet iedere keer een muis mee te nemen, maar heb ik er altijd eentje bij de hand :)
Maar zijn die dingen los te koop? (om nou een hele laptop te kopen alleen voor de muis :+ )

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
touchpad bedoel je? :)

http://www.surprise.com/work/works_at_home/ergonomic_touchpad.cfm oid kun je wel nemen....is alleen niet echt lekker klein :)

Verwijderd

Vroeger had je van Logitech de 'cat' weet niet of die dingen nu nog bestaan ei'k

/edit nu ik er over nadenk weet ik ook niet zeker of het van logitech was, het heette iig wel cat (iets van 4 jaar geleden :P )

• mark_vb
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10-2025
misschien kun je een trackball proberen, die worden volop verkocht...

Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 10:19 schreef veldmuis het volgende:
touchpad bedoel je? :)

http://www.surprise.com/work/works_at_home/ergonomic_touchpad.cfm oid kun je wel nemen....is alleen niet echt lekker klein :)
Ja idd kon ff niet op het woord komen :)
Maar die is idd niet echt klein :( Het is de bedoeling dat het ook niet uitsteekt enzo. Dus het liefst een platte touchpad (jaja :+ ) die ik dan een beetje kan verzinken zodat ie niet uitsteekt :)
(Iemand toevallig nog een oude laptop? Waar ie die muis niet meer van nodig heeft? :) )
Op maandag 24 juni 2002 10:23 schreef MarK_vB het volgende:
misschien kun je een trackball proberen, die worden volop verkocht...
Ja maar dat steekt zo uit en is zo groot :(

Verwijderd

dingen worden gemaakt door fellowes en heten 'touchpad mouse' (hoe verrassend :) ) Google weet er wel een paar

• McFlipp
Dit is wel wat alleen wel weer €40,- :(

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Afbeeldingslocatie: http://www.flection.1st.be/ProductImages/Notebook/COMPAQ_4100_ModularOpticalTrackball.JPG

Compaq Touchpad/Overstock Gemakkelijk in het gebruik en te installeren, zeer accurate cursorbesturing. Voor de Compaq Armada 4100 notebook-serie. Dit is een overstock product. Dus in de originele verpakking compleet met alle manuals.

30 euro
http://www.flectiondirect.com/HTML/Details.cfm?Prodno=4011404100

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 10:35 schreef JaWa het volgende:
[afbeelding]

Compaq Touchpad/Overstock Gemakkelijk in het gebruik en te installeren, zeer accurate cursorbesturing. Voor de Compaq Armada 4100 notebook-serie. Dit is een overstock product. Dus in de originele verpakking compleet met alle manuals.

30 euro
http://www.flectiondirect.com/HTML/Details.cfm?Prodno=4011404100
En die is ook los te gebruiken? Want ik zie verder geen info :) En kan ik zoiets via een verloop stekkertje op de PS/2 poort aansluiten?

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Op maandag 24 juni 2002 10:38 schreef McFlipp het volgende:

[..]

En die is ook los te gebruiken? Want ik zie verder geen info :) En kan ik zoiets via een verloop stekkertje op de PS/2 poort aansluiten?
haha
wij hebben niet alle antwoorden hoor
tip.. ga naar de site en mail die gasten
het is zo te zien bedoeld om in armada te pluggen dus zonder ps kabel maar mischien wel dezelfde aansluiting...

als je er dus 30 euro voor over hebt zou ik ze mailen.. en als het werkt... kan je mischien wel een inkoopactie organiseren want ze hebben er nog 110 van overstocked en dus korting regelen..
..vinden andere lan tweakers wel intressant.. ik vindt het in ieder geval wel een leuk idee.
Suk6

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 10:43 schreef JaWa het volgende:

[..]

haha
wij hebben niet alle antwoorden hoor
tip.. ga naar de site en mail die gasten
het is zo te zien bedoeld om in armada te pluggen dus zonder ps kabel maar mischien wel dezelfde aansluiting...

als je er dus 30 euro voor over hebt zou ik ze mailen.. en als het werkt... kan je mischien wel een inkoopactie organiseren want ze hebben er nog 110 van overstocked...

vinden andere lan tweakers wel intressant.. ik vindt het in ieder geval wel een leuk idee.
Suk6
Ben nog een beetje lui op de vroege ochtend :P
Maar ik zal ze wel ff mailen, je hoord wat het antwoord is :)
Je kan je vraag achterlaten samen met je telefoon nummer en ze bellen me vandaag zo snel mogelijk terug :) (Hoe bedoel je ik ben lui)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

tja mijn mooi draadloos idee wou je niet.. daar zat een toetsenboard en muisje ingebouwt..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 11:07 schreef ReseTTim het volgende:
tja mijn mooi draadloos idee wou je niet.. daar zat een toetsenboard en muisje ingebouwt..
Ik wil dat idee wel, maar ik wil geen trackbal dat vindt ik maar nix :) En dat draadloos :?

Verwijderd

Zo'n touchpad heb ik wel gezien bij de v&d in groningen.
Het merk was btw trust.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
En als je gewoon een cordless(wel RF) iets pakt, en het zendertje integreert in je koffertje?

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 11:18 schreef insan1ty het volgende:
En als je gewoon een cordless(wel RF) iets pakt, en het zendertje integreert in je koffertje?
Ja ook al aangedacht, maar dan moet ik die muis weer meenemen en batterijen zijn zo duur :) (ennuh een touchpad erin is veel gafer :P)

Verwijderd

Bij MediaMarkt liggen er genoeg.

Verwijderd

pak van de dikke conrad gids maar de computerspecial, daar staan een aantal modellen in voor rond de 80 gulden dus nu ~37 euro (was de voorjaar 2001 uitvoering) met seriele en ps/2 aansluiting, formaat ~12x10 cm

Verwijderd

Ik zal straks even kijken bij de Mediamarkt... ben om een uur of 3 wel weer thuis (ja sorry kan niet eerder.. maar volgens mij gaan de winkels in dit g*dvergeten dorp groningen smaandags pas om 1 uur open)

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 11:35 schreef roelvdm het volgende:
Ik zal straks even kijken bij de Mediamarkt... ben om een uur of 3 wel weer thuis (ja sorry kan niet eerder.. maar volgens mij gaan de winkels in dit g*dvergeten dorp groningen smaandags pas om 1 uur open)
Das mooi want hier in Delft is geen Mediamarkt en ook geen Conrad :) ( :( )
Maar wel een Praxis en een Gamma waar ik nu ff ga kijken voor een geschikte koffer :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:55

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mediamarket zit in Rijswijk, dat is 5 minuten met de trein vanuit delft, en daarna 10 minuten lopen.

• McFlipp
Op maandag 24 juni 2002 12:12 schreef sebastius het volgende:
Mediamarket zit in Rijswijk, dat is 5 minuten met de trein vanuit delft, en daarna 10 minuten lopen.
Ik heb geen OV en ben te lui om er naar toe te fietsen. Vondt het al een hele trip naar de Praxis en de Gamma :P Wel een mooie koffer gezien, en mobo past er precies in 8-) (mobo 31 cm lang, binnenin de koffer 32cm ruimte 8-) )

Verwijderd

Nou ik ben dr geweest
Touchpad? dat zit toch alleen op laptops? We hebben wel dit: trust tekentabletje

sorry, maar niets dus...

edit: (ik zei net ongeveer 3 uur, en wat n timing he 14.58 :))

• McFlipp
Nou ze hebben me gebeld hoor :)
En hij's niet los te gebruiken (volgens hen) :(
Zegt die gast zo: "Was dat alles!?"
Ik: "Ja"
hij: "Hmmz ok dan, nou graag gedaan, tot ziens"

:P

• Occy74
  • Laatst online: 27-07 17:52
Heb hier nog zo 1 liggen met seriele aansluiting.
Grootte is denk ik zo rond de 10x8 centimeter.
Merk: Sunnyline , oud ding :)

Systeem Specs

• Occy74
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ik zal kijken of ik dat ding kan inscannen.
Geen digicam zo 1-2-3 bij de hand.

Systeem Specs

Pagina: 1