Nieuwsposting schema

Pagina: 1
Acties:

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-03 00:59

Tassadar

l33t h4x0r :)

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik meen me te herinneren dat ik een tijdje geleden ivm de zoektocht naar nieuwe nieuwsposters een geweldig ingewikkeld verhaal las over een compleet tijdschema waarop diverse nieuwsposters op vaste tijden waren ingeroosterd en zo... om te zorgen dat in elk geval iedere zoveel uur toch wel minstens een nieuwe nieuwsposting werd toegevoegd.
Is die situatie nog een beetje actueel? Ik zie als laatste posting zondag 14:51 en aangezien het nu ook alweer maandag 10 uur is, heeft men nog maar net een paar uur de tijd om niet een complete 24 uur niets gepost te hebben :)
Dit is overigens niet bedoeld als flame, maar ik ben gewoon benieuwd of gewoonlijk dat schema/rooster een beetje werkt :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Er is inderdaad een schema, maar dat schema is niet helemaal gevuld zoals we zouden willen. Daarom worden er ook regelmatig nieuwe nieuwsposters aangenomen. Daarnaast is er op zondag ook niet veel nieuws, dus ook niet veel posts op Tweakers.net. Het schema werkt met dagdelen, in het kort komt het er op neer dat er voor 14.00 uur of na 14.00 uur gepost wordt. Nieuwsposten is voor velen een bijbaantje of een hobby die gepland wordt naast andere dingen. Dus niet iedereen heeft exact een vaste tijd...

(sollicitaties zijn nog steeds welkom..... :) )

ennu moet ik nieuwsposten, dus ben ik druk ;)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hoe zit het eik met de meuktracker :?
die wordt de laatste tijd ERG onregelmatig geupdated...1x per 2 dagen een hele lading oid...beetje vaagjes :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Klopt. We zijn inmiddels bezig nieuwe "meukers" in te lijven.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]