Verwijderd
wat draai je? xp of 98?
misschien effe geheugen optimaliseren. Of anders een keer je pc weer helemaal op cleanen. Effe format er tegen aan en je os er opnieuw opzetten.
edit:
zie het al je draait xp
misschien effe geheugen optimaliseren. Of anders een keer je pc weer helemaal op cleanen. Effe format er tegen aan en je os er opnieuw opzetten.
edit:
zie het al je draait xp
bij mij doet ie dat niet hoorOp maandag 24 juni 2002 09:08 schreef veldmuis het volgende:
umz...IE vreet gewoon veel geheugen bij plaatjes... is normaal hoor
Verwijderd
cpu gebruik en verhouding tussen totaal geheugen en gebruikte geheugen is goed.Op maandag 24 juni 2002 09:10 schreef Juniorrules het volgende:
Hij is pas geformatteerd (gewoonte). Mijn OS is XP
edit:
link naar "specs" doet het niet
Mobo: ECS K7S5A
CPU: AMD Athlon XP 1600+
Mem: 256MB OEM SDRAM
GK: Leadtek GeForce 4 MX440
De voeding is maar 250watt --> evt te weinig? (instabiliteit)
CPU: AMD Athlon XP 1600+
Mem: 256MB OEM SDRAM
GK: Leadtek GeForce 4 MX440
De voeding is maar 250watt --> evt te weinig? (instabiliteit)
Je hebt maar 256 mb ram, dus bij sommige topics gebruik je meer dan 1 gig aan geheugen..
Dus ja, meer geheugen kopen
En het is verder normaal dat je een swap hebt. Is eenmaal het princiepe bij windhoos
Dus ja, meer geheugen kopen
bij linux oid niet dan?Op maandag 24 juni 2002 09:16 schreef bwiep het volgende:
Dus ja, meer geheugen kopenEn het is verder normaal dat je een swap hebt. Is eenmaal het princiepe bij windhoos
Verwijderd
nee joh niks geen meer geheugen kopen.. 256 mb is meer dan genoeg voor beetje game en normaal gebruik van xp. Zeker als je nog sdram heb, lekker laten zitten. Over een tijdje koop je toch waarschijnlijk een nieuw systeem met ander geheugen er op.. sdram is nogal duur op dit moment.Op maandag 24 juni 2002 09:16 schreef bwiep het volgende:
Je hebt maar 256 mb ram, dus bij sommige topics gebruik je meer dan 1 gig aan geheugen..
Dus ja, meer geheugen kopenEn het is verder normaal dat je een swap hebt. Is eenmaal het princiepe bij windhoos
was het geheugen maar weer zo goedkoop als eerst.. had ik nu ook 1gig er in gehad...
Dat ik meer geheugen nodig heb weet ik ook wel hoor 
Dus de kans dat m'n geheugen defecten heeft is klein/er niet?
(btw. de K7S5a kan SDRAM en DDR aan, de rede dat ik SDRAM heb is omdat ik een defecte CPU met mobo heb gehad (PIII 733MHz))
Dus de kans dat m'n geheugen defecten heeft is klein/er niet?
Zoals eerder gezegd gewoon een grote pagina qua pics, en dat vreet idd geheugen. Niks om je druk over te makenOp maandag 24 juni 2002 09:20 schreef Juniorrules het volgende:
Dus de kans dat m'n geheugen defecten heeft is klein/er niet?(btw. de K7S5a kan SDRAM en DDR aan, de rede dat ik SDRAM heb is omdat ik een defecte CPU met mobo heb gehad (PIII 733MHz))
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Nee, niet echt... Het booten van het systeem gaat erg traag evm vroeger en een nieuwe install helpte ook al niet.Op maandag 24 juni 2002 09:26 schreef Abbadon het volgende:
Beetje inkoppertje dit nietwaar?
Dat die plaatjes van IE veel geheugen vreten weet ik ook wel hoor!
Over traag booten heb je met geen woord gerept en jouw vraag was waar dat enorme geheugenverbruik aan ligt. Nu geef je aan dat je het antwoord al wist (Op maandag 24 juni 2002 09:33 schreef Juniorrules het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Het booten van het systeem gaat erg traag evm vroeger en een nieuwe install helpte ook al niet.
Dat die plaatjes van IE veel geheugen vreten weet ik ook wel hoor!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()