|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Dat is eigenlijk meer de plaats daarvoor.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
greetz Pala
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Een tijd geleden waren analoge FilmNet-decoders razend populair, en gingen als warme broodjes. Maar het mocht niet!
Verwijderd
Als ik uit Amerika 100% legaal een DVD bestel verleent de Amerikaanse filmmaatschappij mij het recht deze film te bekijken. Het feit dat dit toegestaan wordt vanuit Amerika (grote jongens als Amazon.com versturen ook regio 1 dvd's naar mijn huis) geeft in mijn ogen aan dat dit legaal is. Als er 1 land is waar men lawsuits niet schuwt is het Amerika wel.
Ik snap niet waarom dit soort posts worden gelocked.
Maar helaas ik zal ergens anders moeten gaan vragen.
voor cdr kopie dingen owk, maar ik vraag gewoon waar het kan wat is daar mis mee dat is uberhaubt niet illegaal.
maar owk. het zal wel
Greetz Pala
greetz Pala
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Maar wij zitten niet te wachten op guppies van BSA, BUMA of wie dan ook die ons het vuur aan de schenen kunnen leggen.
Daarom weren we alles wat naar illegaliteit ruikt, en als daar een vaag iets tussen zit, is het de keus aan de desbetreffende Ad of Mod om er wel of niet wat mee te doen.
Ik ben liever safe than sorry.
Ik vind het meer een beetje paranoia.
Maar goed wat minder angst zou wel mogen.
Greetz Pala
Dit is dus Typisch een voorbeeld van DOMME adjes
Belachelijk gewoon !! :([/quote]Hij was toch tevreden met z'n antwoord, zegt ie zelf.
Maar owk ik kan e rniks aan doen.
Greetz pala
Verwijderd
BTW iemand schreef "als iemand er een andere mening op nahoud is hij nog niet dom".
Dat klopt DOM is het verkeerde woord.
Ik had beter kunnen schrijven "voorbarig" ,met wat checken had hij zo kunnen weten dat het gewoon legaal is.
(in de webads-banner dus)
Mag dat?
En hier opgedane info over het overklokken van CPU's zou ook gebruikt kunnen worden voor het verkopen van overklokte cpu's als zijnde snellere uitvoeringen, wat volgens mij niet legaal is.
Laatst heeft hier ook een link gestaan naar een pagina over het flashen van een V3 2000 naar v3 3000. Wie zegt dat mensen dit niet gebruiken om zo v3 2000's als duurdere v3 3000's te verkopen?
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Dus ik vraag hierbij de adjes of ik mijn vraag gewoon opnieuw mag stellen.
Greetz Pala
btw als je dan tegen dit soort topics bent moet je dus idd ook die reclame ads enz weren.
Verwijderd
verzin daar maar iets zinnigs op
Verwijderd
Laat het topic maar weer opengaan (dat kan in UBB zover ik het weet)[/quote]Aaargh! Dit is geen UBB meer, maar topix!
Verwijderd
(vind het een beetje jammer dat geen openbare discussie is, maar dat lijkt mee ook niet nodig, ben alleen heel nieuwsgierig
Punt is alleen; er komen bijna wekelijks Grijze Dingen bij. Dat maakt het voor ons erg lastig om een sluitend beleid te voeren.
Wat het DVD-verhaal betreft zijn we er bijna uit, het telefoonverhaal nog niet.
sorry dat ik het wat lomp breng maar jullie lijken volledig aan de kant van het grote geld te staan in dit soort zaken. Als een groot bedrijf, dat een hoop geld verdient door klanten allerlei beperkingen op te leggen, het er niet mee eens is dat er gepraat wordt over het opheffen van die beperkingen, wil dat nog niet zeggen dat ze ook het recht aan hun kant hebben!!!
Door dit soort (DVD regiovrij, GSMs unlocken, a.i.) discussies direct eraf te gooien bereik je maar een ding, namelijk dat klanten genaaid worden zonder dat de wet er iets aan kan doen! Bedrijven maken zo hun eigen 'wetten'. Dit is namelijk precies waarvoor we in de wat leefbaardere delene van de wereld vrijheid van meningsuiting hebben: we kunnen het elkaar vertellen als we het ergens niet mee eens zijn, en kunnen info uitwisselen over hoe we daar iets aan kunnen doen. Keihard verankerd in onze mooie grondwet.
Onthoud: regiocodering is een money-making scheme. Niets meer. Het is een instrument waarmee de filmmaatschappijen et.al. proberen hun winst te maximaliseren. Er is geen enkele wet die het consumenten verbiedt, die regiocodering uit te schakelen of een DVD te decoderen met DeCSS, hoe graag de MPAA en andere mensen met veel te grote auto's je dat ook zouden laten geloven. Een DVD die de jouwe is mag je bekijken, op welk apparaat en in welk werelddeel dan ook.
Mocht Tweakers.net ooit een dagvaarding krijgen in verband hiermee, dan heb je alle mogelijkheden de klagende partij dubbel en dwars terug te pakken. Misbruik van het rechtssysteem om een monopoliepositie in stand te houden is een zeer zwaar vergrijp, dat alle mogelijkheden biedt iemand straf- en civielrechtelijk uit te kleden.
Mocht Tweakers.net door welk bedrijf of belangenvereniging dan ook publiekelijk worden uitgemaakt voor piratenschip of met welk buzzword ze het dan ook mogen omschrijven, dan is het helemaal cashen natuurlijk.
Kom even bij je positieven adjes, en laat in Godesnaam eens een jurist naar jullie policies kijken. Jullie maken anders meer kapot dan je lief is!
Wisten jullie trouwens dat het veel makkelijker is, een forum juridisch aan te pakken als er centraal gemodereerd wordt, dan als er niet centraal gemodereerd wordt? Als je namelijk begint met het verwijderen of blokkeren van postings, geef je impliciet aan dat de rest in orde is. Doe je er niets aan, dan is het de verantwoordelijkheid van de posters (simpel gezegd). Iets om over na te denken?
[edit: IANAL == IBGA == Ik Ben Geen Advocaat]
Zoef