webspace is opeens leeg

Pagina: 1
Acties:

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb dus wat webspace bij planet, en ik zag dus net een kruisje staan bij me icoon hier op GoT dus ik kijken waardoor dat kwam blijkt dus me webspece waar die opstond helemaal leeg te zijn, maar ik heb er niks van verwijderd, zal mischien dat planet het gedaan heeft. Ik baal er wel van want een aantal dingen die daar opstonden heb ik niet meer op me hd

mag de provider dat zomaar doen iemand's webspace leeggooien???

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien een storing bij hen? Diskcrash oid...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 08:21 schreef Pluisje het volgende:
ik heb dus wat webspace bij planet, en ik zag dus net een kruisje staan bij me icoon hier op GoT dus ik kijken waardoor dat kwam blijkt dus me webspece waar die opstond helemaal leeg te zijn, maar ik heb er niks van verwijderd, zal planet dus wel gedaan hebben. Ik baal er wel van want een aantal dingen die daar opstonden heb ik niet meer op me hd

mag de provider dat zomaar doen iemand's webspace leeggooien???
denk niet dat zij dat gedaan hebben. Lijkt me erg sterk. Heb je zelf/broer geen ruimte zitten maken??

• Toet3r
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 08:22 schreef kaasie het volgende:

[..]

denk niet dat zij dat gedaan hebben. Lijkt me erg sterk. Heb je zelf/broer geen ruimte zitten maken??
ik ben de enige die die webspace gebruikt

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 08:23 schreef Pluisje het volgende:

[..]

ik ben de enige die die webspace gebruikt
Ze hebben wel het recht om je webspace leeg te gooien, maar neem aan dat ze dat niet zomaar doen. Stuur effe een mailtje naar ze, alle handelingen worden toch gelogt.

• Toet3r
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 08:26 schreef kaasie het volgende:

[..]

Ze hebben wel het recht om je webspace leeg te gooien, maar neem aan dat ze dat niet zomaar doen. Stuur effe een mailtje naar ze, alle handelingen worden toch gelogt.
ga zeker een mailtje sturen naar ze om te vragen hoe het nou zit

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:57

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op maandag 24 juni 2002 08:28 schreef Pluisje het volgende:

[..]

ga zeker een mailtje sturen naar ze om te vragen hoe het nou zit
Tja... als je de kleine lettertjes leest stellen ze zich nooit verantwoordelijk voor verdwijning. De server zou wel gecrashed kunnen zijn....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij heeft planet iets dat alleen members van planet je homepage kunnen bekijken.. dus zit je met een andere verbinding te surfen dan krijg je een 404...

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:45
Als er iets illegaals op zat reken maar dat de provider het eraf gedondert heeft.

En zoiets staat ook wel in de algemende voorwaarden.

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:02
Op maandag 24 juni 2002 09:38 schreef rick_h het volgende:
volgens mij heeft planet iets dat alleen members van planet je homepage kunnen bekijken.. dus zit je met een andere verbinding te surfen dan krijg je een 404...
Tuurlijk niet dat zou dom zijn. Wat ze wel hebben is dat je buiten een planet verbinding je homepage niet kan aanpassen maar dat heeft iedere fatsoenlijke ISP.

En voor zover ik weet (misschien in het weekend) is er niets gebeurd met de homepage servers. Ik zou wel ff kunnen kijken vanmiddag of er een storing is geweest ofzo. Maar denk niet dat dat door planet zelf gedaan is (of er moest echt iets heel fouts op staan).

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 12:36

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op maandag 24 juni 2002 09:56 schreef wauske het volgende:

[..]

Tuurlijk niet dat zou dom zijn. Wat ze wel hebben is dat je buiten een planet verbinding je homepage niet kan aanpassen maar dat heeft iedere fatsoenlijke ISP.
Owkey, dus @home heeft 't niet goed voor elkaar als ik vanaf m'n werk ook wel bij m'n webspace kan komen :P
Da's juist reuze handig!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG --> IT

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op maandag 24 juni 2002 10:19 schreef CAP-Team het volgende:
Owkey, dus @home heeft 't niet goed voor elkaar als ik vanaf m'n werk ook wel bij m'n webspace kan komen :P
Da's juist reuze handig!
Ja, maar ook onveilig omdat de hele wereld kan proberen in te loggen :) (Betaalde hosting accounts hebben daar natuurlijk ook last van, maar het scheelt in ieder geval iets). Bovendien voorkom je op die manier dat mensen alleen een account nemen voor de webspace, waardoor je per saldo verlies maakt op die klant (een argument dat voornamelijk geldt bij gratis internetproviders).

• Toet3r
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 09:49 schreef Yohost! het volgende:
Als er iets illegaals op zat reken maar dat de provider het eraf gedondert heeft.

En zoiets staat ook wel in de algemende voorwaarden.
stond niks illigaals op

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:45
Bel je ze even op en vraag je waarom...

• Palomar
  • Niet online

[..]

Tuurlijk niet dat zou dom zijn.
ja tuurlijk zou dat dom zijn.. maar ik meende dat es ergens gelezen te hebben. Ik krijg ook bij veel planet sites een 404 met de melding "Het is ook mogelijk dat de server instructies heeft deze pagina niet aan u te tonen (op basis van uw Internet-adres bijvoorbeeld)."

Weet iemand dan niet ff een planet site die het wél doet en hier ff linkje neerzetten. Dat bewijst dan meteen of ik bullsh*t praat (of niet :P)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 13:59

Crazy D

I think we should take a look.

Op de homepage van Pluisje (iig waar z'n icoon staat...) krijg ik dit:
PAGINA IS NIET TOEGANKELIJK
De door u opgevraagde pagina bestaat wel, maar is niet voor iedereen toegankelijk. Als het hier om een redactionele pagina van Planet Internet gaat, kunt u een bericht sturen naar redactie@planet.nl.

U belt kennelijk niet in via het Planet Internet netwerk. Daarom kunt u niet doorklikken naar de opgevraagde pagina. Als u abonnee wordt bij Planet Internet kunt u binnenkort wel doorklikken naar de gewenste pagina. Klik hier voor meer informatie.

403 - FORBIDDEN
Of het slim is of niet weet ik niet, maar ik kan 'm dus niet bekijken...

Exact expert nodig?

Verwijderd

nee is door planet gebeurd is bij mij ook al meerdere malen gebeurd moet je ze bellen en zeggen dat ze het terug zetten anders??? heb je pech

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 19:06
Op maandag 24 juni 2002 16:03 schreef rick_h het volgende:

[..]

Weet iemand dan niet ff een planet site die het wél doet en hier ff linkje neerzetten. Dat bewijst dan meteen of ik bullsh*t praat (of niet :P)
probeer deze 's http://home.planet.nl/~martkrui/
HELE OUDE B**S*** ...

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• Toet3r
  • Niet online
kan gvd ook niks uploaden merk ik nu zegt steeds upload not allowed :( :(

Pagina: 1