[6310] 5 maanden oud +- 150 uur gebeld en DOOD!

Pagina: 1
Acties:

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Zo van het weekend heeft mijn 6310 het begeven.

Heel vreemd, de laatste weken viel ie al wel wat vaker uit maar dan ging ie nog wel aan, deze keer viel ie uit om nooit meer aan te gaan.

Zijn er meer mensen met problemen met de 6310?

Ps. Ik ben altijd uiterst zuinig op mijn spulletjes, geen krasje teveel op mijn telefoon. Ik heb de telefoon 1x laten kletteren maar dat is na 1 maand geweest ofzo.

Pps. Ik baal er wel enigszins van, loop nu weer met mijn 8850 rond maar die past natuurlijk niet in mijn carkit, dus geen bellen voor mij in de auto. :(

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

telefoons zijn gewoon heel erg gevoelig terug naar die goede ouwe grote nokia's die niet stuk konden(6210ofzo??)

Je heb vast nog garantie, het is binnen een jaar. Dus lijkt het me geen probleem. Effe langs Club Nokia en je krijgt gelijk een nieuwe mee.

/me bel nog gewoon met de 3310 doet het perfect

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op maandag 24 juni 2002 08:03 schreef intert0y het volgende:
Heel vreemd, de laatste weken viel ie al wel wat vaker uit maar dan ging ie nog wel aan, deze keer viel ie uit om nooit meer aan te gaan.
Precies hetzelfde heb ik met mijn 3310 gehad.

Eerst steeds uitvallen wat steeds meer irri wordt, totdat hij helemaal niet meer aangaat.

• intert0y
De 6210 ofzo,

Nou die heb ik ook gehad maar daar werd ik ECHT helemaal stapel mesjokke van. Trager dan traag. Kwa ervaring met Nokia's (en die gaat heel ver terug, tot aan de 2110) zijn er maar een paar telefoons geweest die het echt lang hebben uitgehouden en dat zijn de: 2110, 6110 en de 8850.

Mijn 7110 was helemaal suckend en heel snel kapot gegaan (zelf kapot gegooid :( toen ik het een keer helemaal zat was) 6210 tja, zie hierboven en nu mijn 6310 waar ik overigens heel tevreden mee was hoor alleen die er nu mee is gestopt.

Ik weet dat Nokia goed met haar garantiezaken omgaat dus verwacht ook geen al te grote problemen met mijn telefoon van 5 maanden oud. Maar het is wel weer ff erg lastig.

Ik ken genoeg mensen die jaren met hun nokia's doen maar die bellen ook niet zo achterlijk veel als dat ik dat doe. Ik denk dat menig persoon 2 jaar er over doet of meer om 150 uur te bellen. Okay, ze mogen niet zo snel kapot gaan maar een GSM slijt natuurlijk meer van gebruik van van ouderdom.

Verwijderd

Garantie van 6 tot max 24 maanden
mijn nokia 3330 die morgen gelevert word zit 12 maanden garantie :)
Terug brengen.. :)

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 08:28 schreef Henslfuk het volgende:
Garantie van 6 tot max 24 maanden
mijn nokia 3330 die morgen gelevert word zit 12 maanden garantie :)
Terug brengen.. :)
koop je nu nog een 3330????euh ja dat kan ook hè, ik zou liever een nieuwer model kiezen.

• intert0y
Zo, zojuist een aardige belgische dame van de Nokia Careline aan de line :) gehad.

Moet naar een servicepoint gaan ze het toestel opsturen.

Vroeger waren er 100en servicepoints in Nederland tegenwoordig helemaal geen meer. Nu maar hopen dat ze wel gewoon goede leentoestellen hebben (vroeger kon je die krijgen maar waren ze er nooit) Zou wel gemakkelijk zijn als ik een toestelletje kreeg dat gewoon in mijn carkit passte. Desnoods een 5110 ofzo.

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 10:01 schreef intert0y het volgende:
Zo, zojuist een aardige belgische dame van de Nokia Careline aan de line :) gehad.

Moet naar een servicepoint gaan ze het toestel opsturen.

Vroeger waren er 100en servicepoints in Nederland tegenwoordig helemaal geen meer. Nu maar hopen dat ze wel gewoon goede leentoestellen hebben (vroeger kon je die krijgen maar waren ze er nooit) Zou wel gemakkelijk zijn als ik een toestelletje kreeg dat gewoon in mijn carkit passte. Desnoods een 5110 ofzo.
jawel zit er één in rotterdam, club nokia store

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 08:31 schreef kaasie het volgende:

[..]

koop je nu nog een 3330????euh ja dat kan ook hè, ik zou liever een nieuwer model kiezen.
Ik kon ook aan een 8850 komen voor 260€ (100% goed, geen krasjes nix)
Maarjah,
3330 voor mijn werk is wel genoeg :)
VInd hem mooier dan die kleine 8850 :)

• intert0y
Een 8850 is nog VEEL ouder dan een 3310 of 3330 natuurlijk dus je opmerking heeft een wel heel hoog patsgehalte. :)

Net zoals mijn 8850 overigens maaromdat er geen carkit voor is ben ik maar overgestapt. >:)

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 10:21 schreef intert0y het volgende:
Een 8850 is nog VEEL ouder dan een 3310 of 3330 natuurlijk dus je opmerking heeft een wel heel hoog patsgehalte. :)

Net zoals mijn 8850 overigens maaromdat er geen carkit voor is ben ik maar overgestapt. >:)
CAR-KIT? :P
Bekijk de wereld ook eens onder een andere hoek :P
(onder je oor leggen en drukken op je schouders :P)

• intert0y
Zo, toestel weggebracht.

Reparatietijd 1 tot 6 weken. Lekker is dat :(

Maarja we zullen wel zien wanneer er weer geGPRSed kan worden en wanneer mijn carkit in de auto weer tot doel is.

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 22:17

Dr C

met C en CK

150 uur in 5 maanden. sjezus, wil je soms een hersentumor of zo. Dat is een uur per dag mobiel bellen of zo. (en voor de mensen die zeggen dat er onderzoeken zijn die dat ontkrachten, er zijn laatst weer onderzoeken geweest die snel delende cellen constateren bij frequent belgebruik).

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Wat doe jij met je gsm, 1 uur per dag damn...ik zou je tel rekening wel willen zien :)

• intert0y
mijn telrekening gaat redelijk goed hoor. Heb een vodafone 1000 abo met 5mb gprs en 75 smsjes. Ik bel zelf ongeveer 20 uur per maand uit (kom dus al een heel eind met 1000 minuten) en wordt +- 10 uur gebeld.

Telrekeningen liggen sinds vodafone 1000 rond de 175 tot 200 euro. Daarvoor waren ze 225 tot 275 euro.. ongeveer. maar ben in ieder geval een stuk goedkoper uit sinds ze dat hebben.

• intert0y
Zo, is alweer gemaakt. Dat valt me niet tegen, vorige week maandag gebeld en nu is ie alweer gemaakt, ga straks ophalen.

Ben benieuwd, wat de nieuwe firmware gaat brengen, had 04.10 (1 van de eerste, zo niet de eerste in 6310 voor de consumentenmarkt) en die was toch wel eenbeetje buggy so now and then.

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 20:29

MaxPoweR

-=StopTech=-

Wees blij dat je hem zo snel terug heb, die van mij heb ik op 11-06 weggebracht en nog steeds geen bericht gehad dat hij gemaakt is :(

• intert0y
ben er ook erg blij mee, zeker omdat ze ook gezegd hadden dat het wel 6 weken kon duren.

Gelukkig dus snel klaar, post evt. morgen wel bijzonderheden.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Kreeg je nou nog een leentoestel mee? Vast niet zeker :)

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 20:29

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ja, heb een leentoestel gekregen, een 3310, baal alleen dat hij niet in mijn carkit past, maar ja, je kan niet alles hebbe.

• intert0y
Ik heb geeneens gevraagd naar een leentoestel omdat ik toch mijn 8850 weer van stal had gehaald dat was dus niet nodig.

Heb dus nu nieuwere softwareversie, 04.20 en er staat NL vodafone in mijn display i.p.v. Libertel.

Vreemde is dat de bug voor het tijdelijke profiel er nog steeds inzit en dat deze firmware ergens uit maart is. Ik zou zeggen dat er al lang een nieuwere moet zijn, maarja.

Hij werkt gewoon weer, reparatiebon vertelde: mechanische reparatie. Wat ik me daar bij moet voorstellen weet ik niet maar hij werkt weer.

Pagina: 1