Toon posts:

Optie menu Medal of Honour.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Als ik Medal of Honour opstart, en ik start een nieuw spel, en keer hierna via de escape-toets terug in het optie-menu, dan gebeurt er iets geks.

Ik zie wel de muis-cursor die in het optie-menu gebruikt moet worden, maar deze is niet in beweging te krijgen.
Hij blijft in de linkerbovenhoek hangen.

Wel zie ik de normale 'windows' muis-cursor, maar hier kan ik niks mee in het optie-menu.

De pc resetten is de enige mogelijkheid uit het spel te geraken.

Ik kan het spel wel spelen, maar kan niets aanpassen in het optiemenu.

Wie kent dit probleem ?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kan dit niet beter in het grote topic daarvan? Ik al ff voor je zoeken.

[topic=381551/1/25]

Hier worden ook software vragen beantwoord volgens mij :P

Anders probeer je ff die nieuwste patch. En idd wat meer info over je pc mag ook wel. Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart? Welke DirectX heb je? enz.

Verwijderd

misscien wat meer info over je pc?
Misschien dat je het spel net kunt spelen, maar zodra je terug komt uit het spel wordt je pc instabiel. effe meer info

ik heb op mijn AMD k7@672mhz met 256mb sdram geen problemen met het spel, loopt perfect

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 07:58 schreef kaasie het volgende:
misscien wat meer info over je pc?
Misschien dat je het spel net kunt spelen, maar zodra je terug komt uit het spel wordt je pc instabiel. effe meer info

ik heb op mijn AMD k7@672mhz met 256mb sdram geen problemen met het spel, loopt perfect
Sorry, hier mijn pc-config:
Celeron 1300T, 512Mb Sdram, Geforce 4 Ti4600, Soundblaster 16, 2*40Gig in stripeset van 80Gig.

Als ik het spel voor de eerste keer opstart, kan ik nog wel via het optiemenu dingen wijzigen.
Als ik via het escape weer terugkeer naar het spel, en hierna weer naar het optiemenu wil, is de muiscursor van het spel niet meer te gebruiken.
De muiscursor blijft hangen in de linkerbovenhoek.
Als ik vervolgens weer escape indruk, keer ik weer terug naar het spel.

Kortom het spel is te spelen, maar ik kan het optiemenu niet gebruiken, aangezien de muiscursor niet werkt in het optiemenu.

Verwijderd

je systeem is meer dan genoeg voor dit spel. Daar ligt het niet aan dus. Ik neem aan dan andere games het wel gewoon goed doen.. Installeer het spel eens opnieuw en kijk of het dan beter gaat. veel succes