[Ati] Inf driver not found

Pagina: 1
Acties:

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
ik heb een probleem met het instaleren van mijn nieuwe Ati drivers (6094) voor mijn Radeon 8500

ik heb alle dingen opgevolgd die hier staan http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33606840

daarna heb ik de driver geprobeerd te installen maar het werkt niet

hij zegt domweg "INF Driver Not Found"
alleen het control pannel installed hij

help me plzz

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
ik gebruik btw Win2k
en zit mu met 16 kleuren dit te typen want ik wil die nieuwe driver hebben :P

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
dat heb ik ook gehad, ik moest toen een andere driver hebben, degene direct van de Ati website ( powered by ) werkte bij mij wel....

/edit: wat is het merk kaart van jou?
/edit2 :) ik zie het al een Club3d, dat is dus ook powered by, als de drivers niet lukken kan ik ze wel ff uploaden ergens

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op maandag 24 juni 2002 07:34 schreef Jeff_P het volgende:
ik heb een probleem met het instaleren van mijn nieuwe Ati drivers (6094) voor mijn Radeon 8500

ik heb alle dingen opgevolgd die hier staan http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33606840

daarna heb ik de driver geprobeerd te installen maar het werkt niet

hij zegt domweg "INF Driver Not Found"
alleen het control pannel installed hij

help me plzz
Dit kreeg ik ook. Bij mij lag het er aan dat mijn drivers te diep waren weg gestopt op m'n harde schijf.

Toen ik het mapje met drivers naar top-level verplaatste en het vandaar uit probeerde te installeren, lukte dat ook direct. Toen had-ie blijkbaar geen moeite om die inf-file te vinden. :) Misschien dat dit bij jou ook werkt.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Verwijderd

Deze melding kreeg ik toen ik net een andere bios in mijn kaart had geflashed(van 7006 naar 7008) en de "built by Ati" drivers wou gebruiken. Ik kreeg toen dezelfde melding als jou. Toen ik de "powered by Ati" drivers gebruikte ging de installatie wel goed, en mijn systeem werkt voor het eerst sinds maanden PERCFECT!! :)

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37

MazeWing

The plot thickens...

Heb ik ook gehad, je moet 'm dan gewoon handmatig installeren. Bij apparaatbeheer en dan beeldscherm adapter.

Bij mij werkt nu alles prima.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Topicstarter
ok bedankt ik ga even proberen de Powerd By Ati driver te vinden ...zal wel lukken

laat het zo wel weten

------------------------------------------------------

edit:

ok het werkt

ik heb de Powerd By Ati driver geinstalled
eindelijk :P

dacht even dat ik een dood windows register had :)
maargoed thx allemaal
Pagina: 1