Toon posts:

Dvd's haperen op vaste momenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb een compaq gd-2500 DVD speler (al best oud).
Het probleem is dat meerdere dvd's op vaste momenten, dus steeds tijdens dezelfde scene, enorm gaan haperen.
De rest van de film en veel andere films in het geheel, speelt ie wel gewoon helemaal vloeiend. Als ik opnieuw opstart en terug ga naar die scene hapert hij daar weer. Het ligt er dus niet aan dat mn pc te langzaam is of dma niet aan staat ofzo. Het gebeurt ook bij nieuw gekochte dvd's waar nog geen krasje op zit.
Het gekke is dat AL die films bij een vriendin van me in haar stand-alone dvd speler wel foutloos afspelen.

Nu is mijn vraag:
Is het zo dat sommige dvd spelers minder 'zeuren' over kleine krasjes dan andere :? Ik ben best bereid een nieuwe dvd speler te kopen maar dan wil ik wel graag zeker weten dat het probleem daarmee op gelost is ;(.

Voor specs zie sig. en ik gebruik powerdvd 4.

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

Kan het niet zijn dat hij hapert op het moment dat er van de ene laag naar de andere laag van de DVD wordt geswitched? op mijn stand alone speler heb ik ook een zeer kleine vertraging als dit gebeurd.
Misschien omdat jouw speler al wat ouder is heeft deze er misschien wat meer moeite mee?

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

Verwijderd

Topicstarter
Nee want die haperingen duren dan meestal een paar minuten lang en soms wel tot het einde van de film :|

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54
Die GD2500 DVD-speler komt oorspronkelijk van Hitachi. Misschien dat de website van Hitachi uitkomst biedt.