Toon posts:

Interne SCSI-kaart maakt geen contact

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Mijn interne SCSI-kaart (Adaptec 2902/I), heeft geen metalen strip waarmee je hem vast kunt schroeven, zoals bij de meeste insteekkaarten wel het geval is. Wat er gebeurt is dat de kaart gaat 'hangen' in het PCI-slot, waardoor de connectoren geen goede verbinding meer hebben met het PCI-slot. Dit heb ik momenteel opgelost door de kaart met een plakbandje vast te maken aan de daarbovengeplaatste AGP-videokaart. Dit is natuurlijk een slechte oplossing, want als die AGP-kaart warm wordt, dan laat het plakbandje los. Wie weet hiervoor een goede oplossing (behalve dan een nieuwe SCSI-kaart kopen)?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Plaatje erop schroeven met nieuw gaatje erbij en dan vastschroeven?? Ik hoop, dat je daar nog ruimte voor hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet wat je bedoelt. De kaart heeft geen enkele mogelijkheid (en is ook niet gemaakt daarvoor) om er een metalen plaatje op vast te maken.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ah, dan zal het wel geen mogelijkheid zijn, denk ik. Ik had het idee, dat je nog wel een plaatje tegen je slot aan had, maar geen 'haakje' meer. Zo'n haakje valt dan nog wel te fiksen..

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

och, dat is zeker zo'n minimaal kaartje die bij een Zipdrive of CD-brander geleverd wordt...
Dat wort idd lastig, maar je zou kunnen kijken of je ergens CardRetainers kan krijgen; dat zijn kunststof dingetjes die om een PCI of AGP-slot passen en een soort ty-rap erop hebben zitten.