Toon posts:

Waarom dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, voordat ik begin. Ja ik heb de FAQ gelezen. En weet dat het niet de bedoeling is hierover een topic te openen.

Maar waarom is dees dicht?

[topic=532371/1/25]

Ik word doorverwezen naar een ander topic. Is dat het SOF ervaringen, screenshots enz topic wat je bedoeld?

Ik ga namelijk echt niet 20 blz zoeken naar een antwoord :)

En ben er nu nog niet uit btw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmnee, ik kan ook geen trefwoord vinden dat duid op dit probleem in het grote topic.

Ik denk dat je topic onterecht is gesloten :Y)

Itsnows slaapt, dus voor zijn opinie moet je denk ik tot morgen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

Jaymz

Keep on moving !

De vraag zoals je um stelt is inderdaad snel reden voor een slotje als er voor dat programma/spelletje een groot topic is.

Zoals de vraag er nu namelijk staat is het (simpel gezegd) een "dit is het probleem, help me" vraag en die gaan nogal makkelijk dicht :)

Geef je echter al aan wat je zelf al gedaan hebt (en daar valt ook het bezoeken van andere site's, het zoeken op got, en het lezen van FAQ's + Algemene topic's onder) is de kans stukken groter dat je topic open blijft.

"Ik heb geen zin op 20 pagina's te lezen" is helaas niet een al te steekhoudend argument (hoewel ik het wel begrijp ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 00:25 schreef Toet het volgende:
Ik ga namelijk echt niet 20 blz zoeken naar een antwoord :)
Als jij zo lui bent om niet even te zoeken dan post je je vraag nog steede in dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 juni 2002 09:22 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Als jij zo lui bent om niet even te zoeken dan post je je vraag nog steede in dat topic.
Grmblz,... :) Maar ok, zal er volgende keer bijzetten.

Ik heb al tfs geused, de faq gelezen, gegoogled enz.

Ik post mijn vraag nog wel ff in de topic. Want ben telkens een kwartier bezig met instellen voordat ik kan spelen.