Toon posts:

power knop comp.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
maak nu zoiets raars mee heb mijn systeempje ge-upgrade met een msi kt3 ultra en een xp 1800 maar elke keer als ik de computer uitzet start ie zichzelf weer op na een uur.
heb mijn instellingen al nagekeken bij standby enzo maar hij sluit toch echt af.
in mijn bios kan ik ook niks vinden

heeft iemand hier ervaringen mee? want wordt hier echt gek van om elkeer keer achter mijn systeemkast te kruipen om de stekker eruit te trekken.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 24 juni 2002 00:16 schreef merchant het volgende:
maak nu zoiets raars mee heb mijn systeempje ge-upgrade met een msi kt3 ultra en een xp 1800 maar elke keer als ik de computer uitzet start ie zichzelf weer op na een uur.
heb mijn instellingen al nagekeken bij standby enzo maar hij sluit toch echt af.
in mijn bios kan ik ook niks vinden

heeft iemand hier ervaringen mee? want wordt hier echt gek van om elkeer keer achter mijn systeemkast te kruipen om de stekker eruit te trekken.
Heb je niet per ongelijk Wake On Lan aangezet :?

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

bij Computerinstellingen / Geavanceerd / Opstart en herstelinstellingen. dan bijna onderaan bij systeemfouten "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken.

waarschijnlijk krijg je dan bij het afsluiten een blauw scherm. daar staat dan ook bij welke file/driver de fout heeft veroorzaakt.

Verwijderd

heb ik ook gehad met mijn mobo naa het herplaatsen van alle pci en de agp kaart was het weg (probeer ook eens)

Verwijderd

Staat er Wake up on..... in de bios? dan moet je deze maar eens Disablen