Toen ik vandaag een internetpagina in grijswaarden wilde gaan printen merkte ik dat ik niet meer in de eigenschappen van de driver kwam.
Dit is dus heel vervelend.
ALs ik in het scherm "printers en faxapparaten" eigenschappen van de printer wil zien gebeurt er compleet niets, en als ik "voorkeursinstellingen voor afdrukken" kies krijg ik de melding: "kan bewerking niet voltooien"
Weet iemand hoe ik hiervan af kom??
Het is een HP 940C aangesloten op de USB poort.
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-HP drivers (nieuwste) eraf en weer erop.
-Standaard Xp drivers voor de 940c gebruikt.
-Compleet andere printer dan de mijne geinstalleerd: zelfde probleem, geen eigenschappen en dezelfde foutmelding. Het zit hem dus niet in de HP drivers, maar het zit echt in het windows-printer systeem.
Ik heb een kleine 3 weken geleden alles opnieuw geinstalleerd, en voor de rest draait alles perfect, dus ik heb niet zoveel zin om het weer te doen.
Dit is dus heel vervelend.
ALs ik in het scherm "printers en faxapparaten" eigenschappen van de printer wil zien gebeurt er compleet niets, en als ik "voorkeursinstellingen voor afdrukken" kies krijg ik de melding: "kan bewerking niet voltooien"
Weet iemand hoe ik hiervan af kom??
Het is een HP 940C aangesloten op de USB poort.
Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-HP drivers (nieuwste) eraf en weer erop.
-Standaard Xp drivers voor de 940c gebruikt.
-Compleet andere printer dan de mijne geinstalleerd: zelfde probleem, geen eigenschappen en dezelfde foutmelding. Het zit hem dus niet in de HP drivers, maar het zit echt in het windows-printer systeem.
Ik heb een kleine 3 weken geleden alles opnieuw geinstalleerd, en voor de rest draait alles perfect, dus ik heb niet zoveel zin om het weer te doen.