[XP] Printereigenschappen

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Toen ik vandaag een internetpagina in grijswaarden wilde gaan printen merkte ik dat ik niet meer in de eigenschappen van de driver kwam.
Dit is dus heel vervelend.

ALs ik in het scherm "printers en faxapparaten" eigenschappen van de printer wil zien gebeurt er compleet niets, en als ik "voorkeursinstellingen voor afdrukken" kies krijg ik de melding: "kan bewerking niet voltooien"

Weet iemand hoe ik hiervan af kom??

Het is een HP 940C aangesloten op de USB poort.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:
-HP drivers (nieuwste) eraf en weer erop.
-Standaard Xp drivers voor de 940c gebruikt.
-Compleet andere printer dan de mijne geinstalleerd: zelfde probleem, geen eigenschappen en dezelfde foutmelding. Het zit hem dus niet in de HP drivers, maar het zit echt in het windows-printer systeem.

Ik heb een kleine 3 weken geleden alles opnieuw geinstalleerd, en voor de rest draait alles perfect, dus ik heb niet zoveel zin om het weer te doen.

• StanTheMan
Ook als ik de eigenschappen voor het delen (bij de printer) wil zien, gebeurt er niets.

En als ik op icoontje van de HP werkset (dubbel)klik in de taakbalk, gebeurt er ook niets (verwijst naar: standaardprinterinstellingen wijzigen).

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-03 03:05

Orac

Ik mis je papa.

Weird. Uhm, print spooler herstarten misschien.

• StanTheMan
bedankt, maar dat is helaas niet de oplossing..

Hmm.. vreemd, ik heb bijna altijd problemen waar de meeste mensen op GoT ook geen antwoord op hebben..

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:10

mutsje

Certified Prutser

installeer die printer eens onder een ander profile en kijk of die wel bewaard blijft. is dat zo is je profile corrupt.

• StanTheMan
heb het geprobeerd, maar het maakt niets uit.

Het probleem is niet dat de printer niet blijft staan, want dat doet ie wel, en hij print ook. Maar ik kan niet in de eigenschappen komen. Als ik een pagina een keer in zwart/wit wil, kan ik dat niet instellen (of concept modus).

Verwijderd

StanTheMan schreef op maandag 24 juni 2002 @ 16:17:
heb het geprobeerd, maar het maakt niets uit.

Het probleem is niet dat de printer niet blijft staan, want dat doet ie wel, en hij print ook. Maar ik kan niet in de eigenschappen komen. Als ik een pagina een keer in zwart/wit wil, kan ik dat niet instellen (of concept modus).
Ben je er ooit uitgekomen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem :S

Verwijderd

Ik heb een soort gelijk probleem. In vista. Als ik de printerinstellingen wil wijzigen (om hem op concept te zetten bijvoorbeeld). Dan krijg ik heel snel een kort leeg venster te zien en verder niets. Het gaat om een netwerkprinter. Het printen zelf gaat gewoon goed, maar ik kan dus geen instellingen veranderen...

• TK38
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08-2023
Hoe ben je ingelogd op je systeem? Als je geen rechten hebt kom je er ook niet bij.
Log dus in als Admin en kijk dan of het wel lukt.

Verwijderd

Ik ben administrator...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jij hebt een heel ander probleem, met een heel ander OS en een andere printer. Open dus zelf even een topic, maar geef daarin wel details over je situatie. Zo kunnen we hier natuurlijk niks mee.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.