zie subject
WipeOut, vette skin..
moet ik hem melen???
moet ik hem melen???
RajioAmp.
Waarom? Gewoon, mooiste..
.
Hij staat wel op http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=4704.
Waarom? Gewoon, mooiste..
Hij staat wel op http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=4704.
Zeus die grijze...lekker simpel maar wel mooi
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Mijn eigen roelt : 
Ik doe geen moeite voor andere skins, ik vind deze goed.

Ik doe geen moeite voor andere skins, ik vind deze goed.
Don't You stare there, Operate!
deze vind ik mooi overzichtelijk en eenvoudig, dus ik gebruik em!

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
ben ik nou zo'n athlon freak of is dit nog normaal?
posters aan de muur van athlon en duron, stickers op m'n pc's amd muismatjes, en üithang bordjes". amd achtergrond, screensaver en desktop themes en ook nog een icq en winamp amd athlon skin..
mischien moet ik het hele paket een keer inzippen en hier posten
posters aan de muur van athlon en duron, stickers op m'n pc's amd muismatjes, en üithang bordjes". amd achtergrond, screensaver en desktop themes en ook nog een icq en winamp amd athlon skin..
mischien moet ik het hele paket een keer inzippen en hier posten
openkat.nl al gezien?
Major Tom Remix, kent iemand die??
Erug mooi, en aardig overzichtelijk.
Erug mooi, en aardig overzichtelijk.
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Sketchamp.
Is wel lachuh...
Is wel lachuh...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 20:38 schreef Halfkakkende het volgende:

deze gebruik ik boven.[/quote]Welke is dit ?

deze gebruik ik boven.[/quote]Welke is dit ?
Deze... lekker overzichtelijk en superstrak.

Apollo.. staat er al zeker een jaar op hier 

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Deze vind ik mooi, duidelijk en vooral leesbare letters hebben...
staat ook op nr. 3 op customize.org
when i wake up people take up mostly all of my time!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 15:26 schreef Serum het volgende:
Welke is dit ?[/quote]www.fli7e.de/files/224_receiver.zip receiver.
Van dezelfde gast als X-perienze
Welke is dit ?[/quote]www.fli7e.de/files/224_receiver.zip receiver.
Van dezelfde gast als X-perienze
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 oktober 2000 15:07 schreef saviour het volgende:
Iemand hd toen toch ook een Tweakz skin gemaakt?! of was dat gewoon gelul :?[/quote]
Hiero..
Iemand hd toen toch ook een Tweakz skin gemaakt?! of was dat gewoon gelul :?[/quote]

Hiero..
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Durf je eigen smaak te hebben en maak een keuze
. Persoonlijk ga ik voor standaard, net als bij een auto vaak het mooist. Een Ferrari met Vlammen erop en groene velgen zie ik nou niet graag!
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

en

Laatste is officieel wel een kleur (screenshot beetje mislukt)
Ze zijn overigens hier
edit:
niet meer*
te vindenniet meer*
* Zie net dat die downloads nogal corrupt zijn
Verwijderd
ooopz! iemand had deze al gepost krijg je ervan met zo'n langzame modem geen geduld om alles in te laden
Ehm...die postte Disillusion ook al...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Verwijderd

Deze ruleert beswel, de linker is waar je op moet letten, de rechter helft is een pic van de AVS plugin skin.
Major Tom Remix 0\/\/nz j00!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 19:47 schreef IceFlame het volgende:
Is er ook ergens (naast winamp.com) een snelle ftp waar je skinz vandaan kunt trekken?[/quote]www.skinz.org
Is er ook ergens (naast winamp.com) een snelle ftp waar je skinz vandaan kunt trekken?[/quote]www.skinz.org
Verwijderd
Ik heb alle skins die ik maar kon vinden, elk nr. heeft zo zijn eigen skin
staat wel stoer.
hmmm, ik heb de meest walgelijke skins gepost gezien...
Ik houd het toch maar bij de standaard skin die bij winamp zit..
daar is toch niets mis mee??
Ik houd het toch maar bij de standaard skin die bij winamp zit..
daar is toch niets mis mee??
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
hmmmmm, ik heb nu een lompe: DIGITOOL
ik had de MILLENNIUM II maar is nergens meer te vinden ook niet op winamp.com waar ik um eerst had gedownload... die blijft voor mij de nummer 1!!!!!!!
ik had de MILLENNIUM II maar is nergens meer te vinden ook niet op winamp.com waar ik um eerst had gedownload... die blijft voor mij de nummer 1!!!!!!!
Verwijderd
-Standaardskin
-Pioneer autoooradiiooo
rulz
-Relevation 2 is ook errug strak
< offtopic> Btw winamp 2.63 zuigt nogal hier. Kan niet eens m'n playlist a 750 mp3tjez inladen...tssj...stom ding < /offtopic>
Mzzls
Gerlo
-Pioneer autoooradiiooo
-Relevation 2 is ook errug strak
< offtopic> Btw winamp 2.63 zuigt nogal hier. Kan niet eens m'n playlist a 750 mp3tjez inladen...tssj...stom ding < /offtopic>
Mzzls
Gerlo

Rabcza
Overzichtelijk en mooi
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
mooist weet ik niet zo, maar vin em wel cool 

tijd voor verandering.
ik heb winamp altijd geminimaliseerd bovenin staan, zo moet hij dus overzichtelijk zijn en dan is de "Cold Fusion" gewoon het beste 
grappig trouwens als je een skin download in IE dan pakt winamp hem automatisch, start ook op na download....geinig
grappig trouwens als je een skin download in IE dan pakt winamp hem automatisch, start ook op na download....geinig
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Pagina: 1