[Debian] Ogle en Mplayer

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Ik gebruik Mplayer normaliter om mijn dvd's af te spelen, aangezien ik een beetje gek word van eht uitzoeken van de chapters en dergelijke ene r toch bestw el wat goede reacties zijn over Ogle ben ik hieraan begonnen.
Alles prima en ook spelen doet ie, echter het beeld staat om de 15 seconden (oid) compleet een hele seconde stil
dit is ERG irritant :)

Note[ogle_a52]: resetting offset

ik krijg deze melding in de console op het moment dat het beeld stil komt te staan.

ik ou me god niet weten wat dit inhoud :D

google gaf mij dit resultaat:

/usr/X11R6/lib/ogle/ogle_a52

uit de search met google kan ik opmaken dat het om dit bestand gaat, wat die echter doet is mij niet duidelijk :?

Verwijderd

dit is een paar maanden geleden een bekende bug geweest. ik weet niet of dat probleem inmiddels is opgelost...

om het probleem zo veel mogelijk te beperken, zorg je ervoor dat je iig dma aan hebt staan voor je dvd speler (hdparm -d1 /dev/dvd). probeer ook geen gebruik te maken van arts/esd indien je deze gebruikt...

zorg er overigens ook voor dat je echt de laatste versies gebruikt van libdvdread en libdvdcss...

:)

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
Op zondag 23 juni 2002 23:53 schreef areana het volgende:
dit is een paar maanden geleden een bekende bug geweest. ik weet niet of dat probleem inmiddels is opgelost...

om het probleem zo veel mogelijk te beperken, zorg je ervoor dat je iig dma aan hebt staan voor je dvd speler (hdparm -d1 /dev/dvd). probeer ook geen gebruik te maken van arts/esd indien je deze gebruikt...

zorg er overigens ook voor dat je echt de laatste versies gebruikt van libdvdread en libdvdcss...

:)
ik heb het allemaal :)
en nog steeds dikke stotter :P