Turn it off and on again.
edit.. ik wou eerste post dus ik ging daarna pas kijken..
maarem ik vind het wel leuk gedaan... apart reservoir r0x0r
Ik ben r trots opOp zondag 23 juni 2002 23:07 schreef gabberjoost het volgende:
1,6A@3,1!!!
w00t!!!
Verwijderd
He zal ff met ijs gaan spelenOp zondag 23 juni 2002 23:09 schreef roelandstoter het volgende:
Hardcore,... probeer effe een 100% overklok.. dat krijg je nl. die felbegeerde Tweaker of the year award !!
Verwijderd
Heb ik ook eens gedaan, gewoon water in een plasticzakje en die in de vriezer leggen.Dan in je reservoir gooien, en veel plezier.(meerdere zakjes werkt beter,en pas op dat niet je aanzuiggat van de pomp dicht kan gaan zitten).Op zondag 23 juni 2002 23:10 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
He zal ff met ijs gaan spelen![]()
Ben ik nu de gene met de beste P4 Overclock op GOT met WCOp zondag 23 juni 2002 23:40 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan, gewoon water in een plasticzakje en die in de vriezer leggen.Dan in je reservoir gooien, en veel plezier.(meerdere zakjes werkt beter).
Volgens mij wel
Ik zal de zakjes gelijk ff in de vriezer leggen
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:52
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
heb al 3300 Mhz gehaald(windows in) maar nog niet stabiel gekregen. moet nog wat langer draaien voor dat dat gaat lukken.Op zondag 23 juni 2002 23:43 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Ben ik nu de gene met de beste P4 Overclock op GOT met WC![]()
Volgens mij wel
Ik zal de zakjes gelijk ff in de vriezer leggen
Ja ik denk dat je in procenten de beste overclock met waterkoeling hebt.
zeker te wetenOp maandag 24 juni 2002 00:00 schreef m-m het volgende:
Een mooie overclock om dit nieuwe forum mee in te wijden dacht ik zo! Netjes man!
Ik ben blij dat het gescheiden is voortaan
mooi man, komen er ook nog grafiekjes enzo van sisoft sandra oid
Hehehe ik zal me best doen maar ik heb nu alles afgekoppelt voor een lan morgen -> correctie vandaagOp maandag 24 juni 2002 00:04 schreef AtomicShockwave het volgende:
Zonder pelt? wtf! ik moet ook een P4
mooi man, komen er ook nog grafiekjes enzo van sisoft sandra oid
Dus dinsdag zal ik er een paar plaatsen
Nu nog alles een beetje opsschonen enzo en je hebt een prachtsysteem
39
Maar geen Black1 als rad?
Komt er nog in maar deze is ff groterOp maandag 24 juni 2002 00:21 schreef FMS het volgende:
Netjes gedaan, je hebt een mooie converter gemaakt voor de Maze2 op de socket478.
Maar geen Black1 als rad?
als 2e radiator in serie of als vervanging voor die opel-rad?Op maandag 24 juni 2002 00:46 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Komt er nog in maar deze is ff groter
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Lekker hoor ... zag er idd goed uit.
Maar kan je trouwens geen kleinere rad. nemen.
Ik bedoel, meer vierkant ?
Had je niet je hele kast hoeven verzagen
BTW, ik kom vanavond niet langs ...
Me compu is nog niet af
Wil die AX7 erop hebben, en de kast moet weer goed dicht kunnen
[BTW: die Delta is idd LUID en KNERPEND op 12v ;)]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
Goed werk zoal hardware met je wc setjes, als met de overclocking. Van 1.6 naar 3.1 Ghz? Jeemer dat is een OC van 1.5 GHZ! dat is ong 90%!
En dan ook nog stabiel?
BTW jammer van die pics, ik zou graag grote duidelijk mooie pics hebben. Achja, we zijn bijde slachtoffer van logitech, ofniet
Mooi gedaan
my compliments
Verwijderd
/me komt er wel, wacht maar...
Vette oc man ,respect !
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
[En ik blij wezen dat ik over een week een XP 1800+ pc'tje krijg
Ik heb van het begin tot et eind gedraaid op 16 x 192 en helemaal 100 % stabiel
Divx coderen is totaal geen probleem
Hij heeft de hele dag SOF II gedraait zonder een vaag errortje te geven
3D Mark zal helaas voorlopig niet gaan omdat me GF 4tje kapot is
Ik zal morgen wat betere pics posten en wat benchies
Ik ga nu maffeuh want ben een beetje kapot
hoe lang duurt een gemiddeld DVDtje dan met 3 GHz?Op dinsdag 25 juni 2002 01:30 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Divx coderen is totaal geen probleem
enneuh slaap lekker
check je morgen wel @ #DOC
hehe ehmmm een film van 2uur en 18 min deed hij in ehmmmm ff denken 1 uur en 15 minOp dinsdag 25 juni 2002 01:31 schreef m-m het volgende:
[..]
hoe lang duurt een gemiddeld DVDtje dan met 3 GHz?
enneuh slaap lekker
check je morgen wel @ #DOC
* m-m herinnert zich de dagen dat het 36 uur duurde... met een PIII 450 (van een vriend)Op dinsdag 25 juni 2002 01:36 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
hehe ehmmm een film van 2uur en 18 min deed hij in ehmmmm ff denken 1 uur en 15 min
btw
- copypaste uit oude post -
als 2e radiator in serie of als vervanging voor die opel-rad?Op maandag 24 juni 2002 00:46 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
[..]
Komt er nog in maar deze is ff groter
- einde copypaste -
dit soort sneaky truukjes.....
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
kan nie w88Op dinsdag 25 juni 2002 12:17 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Pics komen er nu aan