Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik zou eerst Enno nog vragen of hij een blok voor je wil maken. Ik begreep dat hij het momenteel te druk heeft met andere zaken.
Groeten,
Herman
www.waterkoeling.nl
Groeten,
Herman
www.waterkoeling.nl
Gewoon zelf maken zo'n blok. Heb ik ook gedaan, het kostte me 10 piek en hij is gewoon perfect.
Y'24
Herman: Ik heb hem al een aantal mailtjes gestuurd, maar er wordt niet op gereageerd. Dat hij druk was met andere dingen blijkt eigenlijk idd al uit zijn site, laatste update is 24-8... Jammer, maar zijn blokken zien er wel goed uit... En niet uit 2 delen zoals de meeste professionele, ivm. lekkage wel prettig.
Lekkage bij blokken uit twee delen valt wel mee, ik heb het zelf nog niet gehad. ZOlang er een goede rubbering tussen zit, is er niets aan de hand. Ook niet bij hogere temperaturen. Vergeet nietdat het een drukloos systeem is, dus mocht er ergens een kiertje zitten, dan spuit het water er niet direct uit.
Een voordeel van blokken uit twee delen is, dat deze veel meer water kunenn bevatten. Probeer anders Claymore over te halen dat hij een blok voor je maakt. Hij heeft twee _erg_ mooie blokken voor zichzelf gemaakt.
Herman
www.waterkoeling.nl
Een voordeel van blokken uit twee delen is, dat deze veel meer water kunenn bevatten. Probeer anders Claymore over te halen dat hij een blok voor je maakt. Hij heeft twee _erg_ mooie blokken voor zichzelf gemaakt.
Herman
www.waterkoeling.nl
En wie is dat?
Verwijderd
je moet filmpje maar eens bekijken www.dangerden.com/images/Explosion/destroy_block_movie.avi let wel is 1,3mb groot.
Ze doen hier een test met druk verhoging en zien hoeveel PSI het blok aankan.
Ze doen hier een test met druk verhoging en zien hoeveel PSI het blok aankan.
Claymore?
Kijk even op www.waterkoeling.nl, en dan rechts onderin. Link naar de site van claymore.
Herman
www.waterkoeling.nl
Kijk even op www.waterkoeling.nl, en dan rechts onderin. Link naar de site van claymore.
Herman
www.waterkoeling.nl
Pagina: 1