19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Gewoon 2x het programma opstarten in verschillende mappen en je gebruikt beide proccesoren.
[zeurmodus]
eccp is geen koe. alleen een distributed.net client heeft het recht om zich koe te noemen / te laten noemen.
[/zeurmodus]
eccp is geen koe. alleen een distributed.net client heeft het recht om zich koe te noemen / te laten noemen.
[/zeurmodus]
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
kijk ff bij de [url="http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/downloads/eccp109-130sv.zip[/url]
Windows SMP (multi-processor). Runs as a Windows Service. Can also be used on single processor machines. If upgrading from a previous SMP client, please read the Readme.wsv file (in the archive) first!
van de site van chris
Windows SMP (multi-processor). Runs as a Windows Service. Can also be used on single processor machines. If upgrading from a previous SMP client, please read the Readme.wsv file (in the archive) first!
van de site van chris
Die is veel trager als twee aparte clients.Op zondag 23 juni 2002 22:46 schreef PowerCow het volgende:
kijk ff bij de [url="http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/downloads/eccp109-130sv.zip[/url]
van de site van chris
Zeur nietOp zondag 23 juni 2002 22:44 schreef stappel_ het volgende:
[zeurmodus]
[/zeurmodus]
Je kunt inderdaad de Windows SMP (multi-processor) gebruiken zoals Powercow zegt, maar die is zeer langzaam tov de GUI-clients. Het beste kun je Ken's G6 client draaien op 1 processor (eventueel als service) en op die andere processor de cli-client van ND zelf.Op zondag 23 juni 2002 22:39 schreef tijgermobiel het volgende:
is het mogelijk om een koe van de eccp-109 te laten draaien met een dual processor systeem en dat de koe dan beide processors gebruikt?
Mail/ICQ mij gerust voor info etc. p.s. Ik draai zelf ook eccp op MP2000+
Verwijderd
Ik heb een ECCp client en ik heb een koe in me tray staan. Dus jij hebt 't recht niet eens om te zeurenOp zondag 23 juni 2002 22:44 schreef stappel_ het volgende:
[zeurmodus]
[/zeurmodus]
is alles al een beetje duidelijk tijgermobiel?? Want het moet goed te doen zijn!
eCCP >Op maandag 24 juni 2002 05:19 schreef Fireracer het volgende:
[..]
Ik heb een ECCp client en ik heb een koe in me tray staan. Dus jij hebt 't recht niet eens om te zeuren![]()
![]()

en ja mijn explorer is gecrashed dus vage mirc icon ook daar
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ow... maar hoe moeten wij jouw moeder nu noemenOp zondag 23 juni 2002 22:44 schreef stappel_ het volgende:
[zeurmodus]
[/zeurmodus]
kom mensen geen ruzie maken.
de koe is van rc5/ogr en voor eccp was er standaard een E toch
dus opzich heeft stappel_ wel gelijk
de koe is van rc5/ogr en voor eccp was er standaard een E toch
pffffOp maandag 24 juni 2002 23:11 schreef NG het volgende:
[..]
ow... maar hoe moeten wij jouw moeder nu noemen
gedraag je es normaal man
Pagina: 1