Ik heb deze vraag ook al op T.net zelf gesteld bij de driver update van Via 4-in-1 drivers, maar daar kwam geen gepast antwoord/oplossing uit. Verder heb ik ook al gesearched en gevonden dat vele mensen dit probleem ondervinden, maar een oplossing, ho maar 
Ik heb een probleem , ik heb:
- Abit KT7 Mobo met Via north- en southbridges
- IDE1 : Master : Maxtor 17GB HD
Slave : Aopen Cdrom 52x
IDE2 : Master : Maxtor 40 GB HD
Slave : Acer 24*10*40 Brander
Die brander ziet hij dus niet meer (ook niet in verkenner)en ook de 40 GB HD is kwijt bij Apparaatbeheer (zie hieronder). Die HD staat er overigens bij de Verkenner nog wel bij en doet het ook gewoon nog goed.
Ik heb dus ook een SB live player, maar daar heb ik nooit probs mee gehad.
Verder geeft hij dus bij "Systeem --> Appaatbeheer, een foutmelding bij de 2e busmaster IDE controller een foutmelding.
Verder draai ik Win 98SE en het installeren van de verschillende Via 4-in-1 drivers heeft geen effect gehad, ik heb ze allemaal geprobeerd !
Is hier een oplossing voor ?
Ik heb een probleem , ik heb:
- Abit KT7 Mobo met Via north- en southbridges
- IDE1 : Master : Maxtor 17GB HD
Slave : Aopen Cdrom 52x
IDE2 : Master : Maxtor 40 GB HD
Slave : Acer 24*10*40 Brander
Die brander ziet hij dus niet meer (ook niet in verkenner)en ook de 40 GB HD is kwijt bij Apparaatbeheer (zie hieronder). Die HD staat er overigens bij de Verkenner nog wel bij en doet het ook gewoon nog goed.
Ik heb dus ook een SB live player, maar daar heb ik nooit probs mee gehad.
Verder geeft hij dus bij "Systeem --> Appaatbeheer, een foutmelding bij de 2e busmaster IDE controller een foutmelding.
Verder draai ik Win 98SE en het installeren van de verschillende Via 4-in-1 drivers heeft geen effect gehad, ik heb ze allemaal geprobeerd !
Is hier een oplossing voor ?