2 crush your enemies, 2 win the Tournament
NietOp maandag 24 juni 2002 01:09 schreef Duck-Twacy het volgende:
Hoe wist jij dat ik zocht naar P. barber
Stomtoevallig ben ik nu zelf ook op P. Barber aan het zoeken, om wat meer linkjes te scoren:
Mijn zoekquery op het moment bij google:
"PATRICIA BARBER CAFE BLUE SACD"
Maar het wil niet lukken
(die cd universe link die je dan krijgt beweert dat het label "koch" is, ipv mobile fidelity)
Mag ik hier uit opmaken dat je een SACD speler rijk bent?Op maandag 24 juni 2002 01:11 schreef Lampje het volgende:
[..]
Mijn zoekquery op het moment bij google:
"PATRICIA BARBER CAFE BLUE SACD"
Jeezus (sry gelovigen) Year of the cat $225. Ik heb de LP nog liggen.Op maandag 24 juni 2002 01:15 schreef Lampje het volgende:
http://www.epinions.com/search/?search_string=mobile+fidelity+sacd&search_vertical=46335&mem_search=0&Search=Search
Nope, ben jou aan het helpenOp maandag 24 juni 2002 01:17 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat je een SACD speler rijk bent?
Die epinions site werkt best goed. Ze hebben 41 releases van mobile fidelity in het systeem zitten
Wat zocht je nog meer?
Fim records staat erboven.Op maandag 24 juni 2002 01:24 schreef Duck-Twacy het volgende:
Deze http://www.hificlub.co.kr/eqdb/eqdb_view.asp?ad_code=108238&cat_code=1185&mkr_code=2091&mkr_sname=FIM+Records Koreanse site schijnt m ook te verkopen. Misschien kunnen we Guus H. vragen of ie een setje meeneemt
Bovendien: zal me niks verbazen als die koreanen kopietjes verkopen
En dan doodleuk beweren dat je een sacd op een gewone cd speler kan spelen
Okay thx. helaas nog geen euro regio site oid.Op maandag 24 juni 2002 01:22 schreef Lampje het volgende:
[..]
Nope, ben jou aan het helpen
Die epinions site werkt best goed. Ze hebben 41 releases van mobile fidelity in het systeem zitten
Wat zocht je nog meer?
Het SACD aanbod blijft een beetje beperkt (behalve klassiek en oldies)
Zag wel ergens een SACD van de Cowboy Junkies (heb ik een CD van en die is best aardig, heele relaxte bijna psychedelische country achtige muziek).
Maar die Patricia Barber is wel aardig. Zou het alleen prettig vinden als ik gewoon in NL ergens mijn neuros op de toonbank kon leggen (ipv dat visa gedoe met inet bestellingen in de USA)
tsja, je kan kiezen:Op maandag 24 juni 2002 01:30 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Maar die Patricia Barber is wel aardig. Zou het alleen prettig vinden als ik gewoon in NL ergens mijn neuros op de toonbank kon leggen (ipv dat visa gedoe met inet bestellingen in de USA)
Keihard genaaid worden door de NL. schijfjes verkoop en bijdragen aan de siliconentieten van Van Breukhoven, of je visa nummertje doorgeven aan amazon.com en dan voor de helft het schijfje in huis hebben
Keihard genaaid worden he, hm moeilijke keuzeOp maandag 24 juni 2002 01:33 schreef Lampje het volgende:
[..]
tsja, je kan kiezen:
Keihard genaaid worden door de NL. schijfjes verkoop en bijdragen aan de siliconentieten van Van Breukhoven, of je visa nummertje doorgeven aan amazon.com en dan voor de helft het schijfje in huis hebben
Maar voorzover ik weet levert freerecord shop geen sacds (niet dat ik het ooit gevraagd heb, kom zelden in die winkels). Lagen ze maar bij de "2 the max" (voor 10 euro).
Maar ga maffen, zal van de week wel eens verder kijken welke usa site het best over komt. Weet jij btw hoeveel je "invoerrechten vrij" mag importeren?
Later
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htmOp maandag 24 juni 2002 01:41 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Weet jij btw hoeveel je "invoerrechten vrij" mag importeren?
uit een mailtje dat ik in maart heb verstuurd:
http://www.douane.nl/taric-nl/aktueel/rtf/Chapter85.zip
Dan kan je dit bestand downloaden. En dan kan je tot in gruwelijk detail zien wat de invoerrechten zijn van electronicacomponenten.
Om een leuk voorbeeldje te geven uit chapter84:
wist je dat....
De invoerrechten op een kernreactor 5,7% bedragen?
En je daarom je kernreactor beter in stukjes kan invoeren? Omdat de invoerrecten op delen van kernreactoren slechts 3,7% bedragen?
Meteen de intro van hoofdstuk 85 is ook leuk: Daarin wordt vermeld dat kwikdampgelijkrichters worden gerangschikt onder post 8504 :-)
Wat is het nut? Je zoekt gewoon een categegorie uit met 0% invoerrechten en laat de verkoper die omschrijving op het pakje zetten. Wanneer je dan toch heffing moet betalen, kan je die weer terugclaimen! (een smoorspoel heeft namelijk 0% invoerrechten, maar wanneer er een condensator aanzit, opeens 3,7%)
Wil je meer zien, kan je hier een beetje rondklikken: http://www.douane.nl/taric-nl/aktueel/rtf/ContentFS.htm
hmz.. lekkere sacd's
welke hadden ze trouwends staan in baarn?
ik weet wel dat die dvd-A van intergra was.
sjees.. waarom zijn er weer 300 tech posts afgetrokken voor 3 nutteloze hk posts
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
free record shop is zowieso de duurste,Op maandag 24 juni 2002 01:41 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Keihard genaaid worden he, hm moeilijke keuze
Maar voorzover ik weet levert freerecord shop geen sacds (niet dat ik het ooit gevraagd heb, kom zelden in die winkels). Lagen ze maar bij de "2 the max" (voor 10 euro).
Maar ga maffen, zal van de week wel eens verder kijken welke usa site het best over komt. Weet jij btw hoeveel je "invoerrechten vrij" mag importeren?
Later
free record sho is een broer bedrijfje van van Leest,
Recordshop is voor 'jonger' prubliek, van leest heeft en stuk meer. Ik zou misschien eens bij mediamarket kijken in R'dam (of waar die nog meer zit)
Vroeg uit de veren en meteen aan tnet?Op maandag 24 juni 2002 07:31 schreef gitaarwerk het volgende:
hmz.. Jeff Beck, TOTO, SRV
hmz.. lekkere sacd's
welke hadden ze trouwends staan in baarn?
ik weet wel dat die dvd-A van intergra was.
sjees.. waarom zijn er weer 300 tech posts afgetrokken voor 3 nutteloze hk posts
In Baarn was het 90% klassiek en de rest jazz. Weet niet of ze Mofi hadden (denk t niet).
jep..vroeg uit de veren,.. naja.. heel verhaal eigenlijk..wilen jullie vast neit horen..maar ik doe et lekker toch
ik was gisteravond met meisje aant chatten(heel leuk meissie) enneh.. om et vol te houden had ik een paar HELE sterke bakkie sop, dus daar lag ik een ancht wakker.. > dan maar op t.net
Heette ze toevallig Dina en had ze een Amerikaans accent?Op maandag 24 juni 2002 17:41 schreef gitaarwerk het volgende:
[...]
ik was gisteravond met meisje aant chatten(heel leuk meissie) enneh.. om et vol te houden had ik een paar HELE sterke bakkie sop, dus daar lag ik een ancht wakker.. > dan maar op t.net
Ga dan voorlopig maar niet op vakantie naar de states
nej..echt een leiv meisjeOp maandag 24 juni 2002 18:13 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Heette ze toevallig Dina en had ze een Amerikaans accent?
Ga dan voorlopig maar niet op vakantie naar de states
ze heet Janika
denk dat ik
wat is kleinOp maandag 24 juni 2002 18:16 schreef Kit-Lin het volgende:
Mediamarkt verkoopt ook SACD`s alleen de aanbod is erg klein.
en wat voor colelctie > klassiek/pop ?
oh oh...Op maandag 24 juni 2002 18:52 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
denk dat ikben
[..]
Nou, have fun (leuke meid, maar zeg maar niet dat je haar foto gepost hebt)
Maar las hun prijzen in US$ is, dan zijn ze wel aan de prijs. Ik wil Nightclub van Patricia Barber en daar vragen zij $43 voorOp maandag 24 juni 2002 19:31 schreef Kit-Lin het volgende:
Bij dvdboxoffice verkopen ze ook sacd(http://www.dvdboxoffice.com). Als je toch via internet wil bestellen kun je daar ook ff kijken. Het is een Canadees bedrijf. De prijzen zijn allemaal inclusief verzendkosten. Je hoeft dus niks extra te betalen. Voor de douane hoef je niet bang te zijn. Heb bij hun nog nooit meegemaakt dat ik extra belasting moest betalen. Zitten meestal in blanco enveloppen.
Hier is ie $25, maar daar komen weer $15 verzendkosten bij (oid)
ik haal em nu gewoon weer weg..(aangezien ik jou email kwijt benOp maandag 24 juni 2002 22:41 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
oh oh...
Nou, have fun (leuke meid, maar zeg maar niet dat je haar foto gepost hebt)
$29 op 1 van mijn linkjes
btw: wat ben jij ontzettend actief bij de "concurrent" (=hifi.nl)
als ik daar mod was, waren daar in een bepaald topic toch wel de nodige replies getrashed
Ik ben betrapt :0Op maandag 24 juni 2002 23:10 schreef Lampje het volgende:
[..]
$29 op 1 van mijn linkjes
btw: wat ben jij ontzettend actief bij de "concurrent" (=hifi.nl)
als ik daar mod was, waren daar in een bepaald topic toch wel de nodige replies getrashed
Liep een beetje uit de hand daar (was er wel een beetje schuldig aan, schoot een beetje uit
Vind alleen de interface er 3 maal nix.
Prijzen zijn in Canadese dollar!! Dus in US dollar is dat 28,63 wel incl. verzendkosten. Scheelt wel ff 12 US$.
Okay, ik had daar naar gezocht, maar zag het nergens staanOp maandag 24 juni 2002 23:48 schreef Kit-Lin het volgende:
[..]
Prijzen zijn in Canadese dollar!! Dus in US dollar is dat 28,63 wel incl. verzendkosten. Scheelt wel ff 12 US$.
btw, welke sacd speler heb jij nou? (misschien ga ik er ook een aanschaffen..multikanaals maybe.. dan koop ik de goedkopere 603 serie voor de rest.. en de cm4 als front)
Geef niet. Ik had er misschien bij moeten zeggenOp dinsdag 25 juni 2002 00:05 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Okay, ik had daar naar gezocht, maar zag het nergens staan
UTFS!!!!Op dinsdag 25 juni 2002 00:13 schreef gitaarwerk het volgende:
btw, welke sacd speler heb jij nou?
[topic=481880]
sorryOp dinsdag 25 juni 2002 00:24 schreef Lampje het volgende:
[..]
UTFS!!!!
[topic=481880]
Maar nu zonder plaatjes (Endoria komt niet meer terug neem ik aanOp dinsdag 25 juni 2002 00:24 schreef Lampje het volgende:
[..]
[topic=481880]
als je wat wilt uploaden. kan ik het wel even op mijn site zetten..Op dinsdag 25 juni 2002 11:43 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Maar nu zonder plaatjes (Endoria komt niet meer terug neem ik aan)
ik wil wel zolang "trancebender.com" beschikbaar stellen..
(50 mb, heb geen last van dataverkeer, voor mij is gratis
Bedankt. Maar dat heeft niet zoveel zin (tenzij ik dat verhaal opnieuw postOp dinsdag 25 juni 2002 15:15 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
als je wat wilt uploaden. kan ik het wel even op mijn site zetten..
ik wil wel zolang "trancebender.com" beschikbaar stellen..
(50 mb, heb geen last van dataverkeer, voor mij is gratis)
Zou wel een een nieuwe reactie kunnen plaatsen met nieuwe urls. Maar zo belangrijk is dat toch niet
En ik ga ook geen homepage beginnen rond mijn audio setup
leive katjes?Op dinsdag 25 juni 2002 15:31 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Bedankt. Maar dat heeft niet zoveel zin (tenzij ik dat verhaal opnieuw post), je kunt immers oude posts niet meer editten.
Zou wel een een nieuwe reactie kunnen plaatsen met nieuwe urls. Maar zo belangrijk is dat toch niet
En ik ga ook geen homepage beginnen rond mijn audio setup, misschien wel over mijn katten (300 plaatje van splapende katten...)
btw, zou jij mij de plaatjes van de SACD/DVD-A demo kunnen sturen?
Oke, als ik thuis benOp dinsdag 25 juni 2002 15:34 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
leive katjes??
btw, zou jij mij de plaatjes van de SACD/DVD-A demo kunnen sturen?
Op dinsdag 25 juni 2002 15:48 schreef Duck-Twacy het volgende:
[..]
Oke, als ik thuis ben