Ik ga binnenkort (morgen?) een baybus maken. Met van alles erop, ff opgesomd:
* Mousemod AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* Mousepad AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* Keyboardmod AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* CCFL AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* Volume Zachter/Harder/Mute knop.
* CD-ROM Open/dicht knop (ivm stealth CD-ROM)
* CD-RW Open/dicht knop (ivm stealth CD-RW)
* CD-ROM Status led (bezig met lezen of niet)
* CD-RW Status led (bezig met lezen/schrijven of niet)
* Fanbus met 3 Fans, traploos snelheid/volle snelheid/uit met 1 ledje per fan die feller gaat schijnen naarmate de snelheid hoger wordt.
Nou zit ik met een probleem, want ik wil eigenlijk ook een mogenlijkheid hebben om alle ledjes in één keer uit te schakelen. Maar dan niet dat in één keer alle fans stil liggen en bijv. de CCFL uitgaat, nee, alles moet hetzelfde blijven, alleen de ledjes moeten uit. Ik weet niet hoe ik dat in onderstaande schema moet intekenen/schakelen.
Weet iemand of zoiets mogelijk is en zo ja, hoe? en als iemand fouten ziet, wil diegene dan zo vriendelijk zijn om dat te melden? Dat scheelt namelijk behoorlijk wat tijd met het debuggen
btw. Je kan wel zien dat ik niet zo goed ben in schema's tekenen, aan de kleuren enzo
* Mousemod AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* Mousepad AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* Keyboardmod AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* CCFL AAN/UIT knop met groen/rode multicolor statusled.
* Volume Zachter/Harder/Mute knop.
* CD-ROM Open/dicht knop (ivm stealth CD-ROM)
* CD-RW Open/dicht knop (ivm stealth CD-RW)
* CD-ROM Status led (bezig met lezen of niet)
* CD-RW Status led (bezig met lezen/schrijven of niet)
* Fanbus met 3 Fans, traploos snelheid/volle snelheid/uit met 1 ledje per fan die feller gaat schijnen naarmate de snelheid hoger wordt.
Nou zit ik met een probleem, want ik wil eigenlijk ook een mogenlijkheid hebben om alle ledjes in één keer uit te schakelen. Maar dan niet dat in één keer alle fans stil liggen en bijv. de CCFL uitgaat, nee, alles moet hetzelfde blijven, alleen de ledjes moeten uit. Ik weet niet hoe ik dat in onderstaande schema moet intekenen/schakelen.
Weet iemand of zoiets mogelijk is en zo ja, hoe? en als iemand fouten ziet, wil diegene dan zo vriendelijk zijn om dat te melden? Dat scheelt namelijk behoorlijk wat tijd met het debuggen
btw. Je kan wel zien dat ik niet zo goed ben in schema's tekenen, aan de kleuren enzo
SRK35ZS-W