Welk moederboard bij Thunderbird 1000?

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben binnenkort de trotse bezitter van een AMD TBird 1000MHz maar wat is het beste moedrbord daarvoor? Ik wilo graag overclocken, hoe maakt niet uit, en er komt dus een grote cooler op, en hij moet natuurlijk stabiel zijn, sorry als dit al eens is geweest, ik kan het niet vinden.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 09:37
Abit KT7 (RAID) natuurlijk :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Cartman!
  • Niet online
Hoezo natuurlijk? en die asus? of was dat bagger?

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Asus A7V is ook érg mooi, maar als je toch geld hebt (anders koop je geen GHz proc), besteed dan wat meer en haal een KT7-Raid. Goed bord, draait stabiel en heeft de makkelijkste overclockmogelijkheden. Plus natuurlijk de onboard ATA100 Raid...

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• Cartman!
  • Niet online
geld over heb ik niet, maar ik wil gewoon het beste board hebben voor m'n niewe vriendin ;)

Verwijderd

Als je Raid toch niet gebruikt (gaat gebruiken) kan je veel beter een A7V kopen, scheelt geld, en je kan eventueel toch later nog een boel hd's of iets dergelijks erbij prikken bij mij werkt ie ook perfectomundo (al heb ik wel problemen gezien bij iemand anders met zijn promise controller, maar dat is oplosbaar)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
ik heb er van het weekend 1 geassembled met 1ghz t-bird en asus a7v draait super stabiel met bios 1003, Asus V7700 deluxe en 2x128mb pc133. Bios 1004 of 1004c geeft bij mij problemen met 3d...

cpumark99: 90
3dmark2k: 7100 cpu 550 :)
kortom erg tevreden

I’m not like the OTTERS

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Abit KT7, met of zonder RAID, waarom? Omdat je het woordje overklokken liet vallen. Lees de diverse tests er maar op na (gooi KT7 eens in de search op Tweakers.net, kom je oa bij een shootout tussen de asus en de abit)
De snelheid van de Asus is iets hoger, maar kwa overklokbaarheid heerst de Abit.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Ik heb ook een Tbird 1Ghz, draait perfect op m'n A7V. Heb 'em nog niet echt geclocked.
Als je geen RAID nodig hebt (zoals ik) zou ik een A7V nemen.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
hey poepgat kun jij ook dat cpumark99 eens draaien? kunnen we die benchmark eens verglijken... :)

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

ja is goed, ik zal ze binnenkort wel ff posten
Pagina: 1