Voordat ik Debian Sid ging gebruiken, draaide ik Mandrake linux 8,2, met deze Mandrake install drukte ik op 1 knop mount cd en klaar en via een install van een loki omzetter kan je dus de windows cd gebruiken van UT om hem te installeren op Linux.
PRIMA alles werkte en hoefde geen linux versie te kopen van deze game.
Nu veranderd van Mandrake naar Debian en de install weigerd de cd te gebruiken
Ik denk dat hij check waar fstab de cd heeft gemount, dit alles klopt en heb ik ook precies zoals mandrake het doet ingesteld.
Ook dit werkt niet, hij blijft zeggen date r geen UT cd aanwezig is.
Heb al verschijdene dingen geprobeerd in mijn fstab te veranderen, tot nog toe geen resultaat.
Ook mountpoints heb ik al evranderd naar diverse mappen zoals:
/cdrom
/mnt/cdrom
/mount/cdrom
ook dit mocht niet baten .
Op internet kan ik alleen maar vinden dat de cd gemount moet worden in de map: /mnt/cdrom dus ik dat gedaan en ook fstab even gechecked of het goed staat, nix dus
ik ben even ten einde raad, misschien hier iemand die nog opties heeft voor dit probleem?
PRIMA alles werkte en hoefde geen linux versie te kopen van deze game.
Nu veranderd van Mandrake naar Debian en de install weigerd de cd te gebruiken
Ik denk dat hij check waar fstab de cd heeft gemount, dit alles klopt en heb ik ook precies zoals mandrake het doet ingesteld.
Ook dit werkt niet, hij blijft zeggen date r geen UT cd aanwezig is.
Heb al verschijdene dingen geprobeerd in mijn fstab te veranderen, tot nog toe geen resultaat.
Ook mountpoints heb ik al evranderd naar diverse mappen zoals:
/cdrom
/mnt/cdrom
/mount/cdrom
ook dit mocht niet baten .
Op internet kan ik alleen maar vinden dat de cd gemount moet worden in de map: /mnt/cdrom dus ik dat gedaan en ook fstab even gechecked of het goed staat, nix dus
ik ben even ten einde raad, misschien hier iemand die nog opties heeft voor dit probleem?