[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Werktie voorderest wel gewoon weer of wat ?
Misschien dat je voeding de geest heeft gegeven .. heb ik ook wellus in mun beginperiode gehad van pc's in elkaar zetten .. niet wetend waar dat switchje van 110/220volt nou voor diende ... POEF! weg voeding
)
Misschien dat je voeding de geest heeft gegeven .. heb ik ook wellus in mun beginperiode gehad van pc's in elkaar zetten .. niet wetend waar dat switchje van 110/220volt nou voor diende ... POEF! weg voeding
Ik zou voordat je hem weer aan doet eerst alles checken (of alles bijv nog steeds goedvast zit) of eventueel koelpasta vervangen voordat je hem weer aan doet. Kun je op je videokaart zien of daar niet iets is doorgebrand?
hoor het nog wel
hoor het nog wel
Het kan zijn dat je voeding het begeven heeft, dat heb ik namelijk eergisteren ook nog meegemaakt bij pc van me pa. ff met andere voeding geprobeerd en alles werkte nog
Misschien iets op je moederbord? Laatst stond er een topic waarin iemand een foto poste van een moederbord waarbij één van de mosfets gesmolten was (ook een MSI geloof ik).
Doet ie het nog?
Of dacht je van, lucht, stekker eruit, en vragen of ie het nog doet...
Of dacht je van, lucht, stekker eruit, en vragen of ie het nog doet...
Nee, hij werkt niet meer en de processor stinkt enorm. Het moederbord niet. Het moederbord piept ook niet zonder videokaart of geheugen. Alleen is het mogelijk dat hij doorgebrandt is zonder dat je er wat van ziet. (het lampje van de kast + ventilatoren gingen nog wel gewoon aan dus de voeding doet het nog goed)
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Verwijderd
die xp proccesors krijg je niet 123 meer stuk wij hebben een hele serie koeler gehad die er mee nokte dus de pc liep met 10 min vast andere koeler er op en draaien maar
Perfect......
Perfect......
Waarschijnlijk heeft de koeler dan niet helemaal goed gezeten (lijkt mij) en is dus gewoon puur pech hebben dat hij tijdens het gamen doorbrand. Het lijkt mij namelijk niet kunnen dat een processor doorbrand door te intesief gebruik of je moet erg hard aan het overclocken én gamen zijn geweest. Heb je er nog garantie op? Zo ja heb je geluk gehad.
stickertje? welk stickertje?Op zondag 23 juni 2002 21:59 schreef sjaaktrekhaak17 het volgende:
[knip]het stikertje zit er zelfs nog gewoon op.
De koelpasta zit er ook nog gewoon op. dus nu weet ik nie cker of ie doorgebrand is?????? iemand nog sugesties of ervaringen
Verwijderd
Kerel er hoort in de beurt van je CPU geen enkel stickertje te zitten, volgens mij heb je de sticker van je CPU koeler die voor de koelpasta zit erop laten zitten en dan koelt ie niet zo goed dus is er een best grote kans dat je CPU is doorgefikt.
als dit waar is van die sticker die je erop hebt laten zitten kan de winkel waar je hem gekocht hebt dit zien! (er komen dan namelijk niet op de core zelf maar rond om waar de sticker zat brand plekken (vlekjes) heb zoiets eerder meegemaakt bij de winkel waar ik stage liep) en kunnen zij aantonen dat deze niet goed geplaatst is... vervalt je garantie
Verwijderd
Ik ken de voorgeschiedenis niet maar waar ik nieuwsgierig naar ben is of je wel 100% zeker weet of je mobo ook 100% is...
Er werd in een andere topic gezegd dat je aan je processor kon zien dat hij was doorgebrand als je core bruingeblakerd is, als hij stinkt en/of als het stickertje verbrand was (of zoiets). Welke topic dat was weet ik niet meer, maar daar haal ik het verhaal over dat stickertje vandaan.
Verwijderd
ik heb ook eens zoo iets gelezen als ik hoorde een knal en toen ik mijn pc open schroefde zag ik dat de condensators geklapt waren (die vond ik wel goed) en maar océn dacht ik (doe ik ook maar ik kan ook solderen) geen probleem dus
dit is echter weer een probleem waar ik niets van af weet het enigste dat ik kan zeffen is dat ik ooit aam mijn koeller heb zitten modden (het klemmetje waar je hem mee vast klikt omgedraait) hij gaat er makkelijker op als ik het omdraai maar dan loopt hij me toch een partij instabiel ikke denken hoe kan dat nu maar bij een goed onderzoek met mijn ogen zag ik tot mijn grote verbazing dat de drukplek 1 cm maast de core van de proc was (geen goede warmte afgifte dus) ik wilde dit toch even kwijt mischien dat dit bij jou ook het geval is alleen is die van jou kapot gegaan
dit is echter weer een probleem waar ik niets van af weet het enigste dat ik kan zeffen is dat ik ooit aam mijn koeller heb zitten modden (het klemmetje waar je hem mee vast klikt omgedraait) hij gaat er makkelijker op als ik het omdraai maar dan loopt hij me toch een partij instabiel ikke denken hoe kan dat nu maar bij een goed onderzoek met mijn ogen zag ik tot mijn grote verbazing dat de drukplek 1 cm maast de core van de proc was (geen goede warmte afgifte dus) ik wilde dit toch even kwijt mischien dat dit bij jou ook het geval is alleen is die van jou kapot gegaan
Pagina: 1