[Linux] Mijn VNCserver start verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb de vncserver van linux aan staan bij het booten maar als ik dan wil inloggen van een andere computer gaat dit niet. Als ik dan in de bash op de linux bak het commando vncserver geef dan werkt het ineens wel?!!?!

Hoe kan dit.

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42

MadEgg

Tux is lievvv

Op zondag 23 juni 2002 21:41 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Ik heb de vncserver van linux aan staan bij het booten maar als ik dan wil inloggen van een andere computer gaat dit niet. Als ik dan in de bash op de linux bak het commando vncserver geef dan werkt het ineens wel?!!?!

Hoe kan dit.
Na jouw gespui van vragen gelezen te hebben hier, ben ik tot de conclusie gekomen dat het een verstandig idee is om eerst eens uit te gaan zoeken hoe de bootscripts bij Redhat 7.3 werken.
Dat zou je een heel stuk helpen.

Tja

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Op zondag 23 juni 2002 21:43 schreef MadEgg het volgende:

[..]

Na jouw gespui van vragen gelezen te hebben hier, ben ik tot de conclusie gekomen dat het een verstandig idee is om eerst eens uit te gaan zoeken hoe de bootscripts bij Redhat 7.3 werken.
Dat zou je een heel stuk helpen.
Dat jij meteen als grote jongen bent geboren kan ik niks aan doen he maar der zijn ook mensen die wat willen leren.

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42

MadEgg

Tux is lievvv

Op zondag 23 juni 2002 21:46 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:

[..]

Dat jij meteen als grote jongen bent geboren kan ik niks aan doen he maar der zijn ook mensen die wat willen leren.
Op zondag 23 juni 2002 21:43 schreef MadEgg het volgende:

Tja

Verwijderd

Op zondag 23 juni 2002 21:46 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:

[..]

Neuh, we zijn alleen allemaal mensen die netjes de documentatie lezen en niet al onze vragen op het forum spuien ;)

Lees dit topic maar eens door, voordat je een nieuw topic in NOS opent.
[topic=319439]

Succes :)

Dit topic is gesloten.